Interviu Mihai Logofătu – CEO Bittnet

Bittnet a anunțat recent achiziția GEGAD NET. Prin această achiziție, Bittnet vizează dublarea cifrei de afaceri pâna la 10 milioane de euro și extinderea de șase ori a bazei de clienți. Mihai Logofătu, CEO al primei companii IT din România listate pe Bursa de Valori București, ne explică de ce 2017 a avut cel mai bun început din istoria de 10 ani a companiei.

Închidere de semestru I ce înseamnă?
Înseamnă cea mai bună jumătate de an din istoria noastră. În cei 10 ani. În 22 februarie este momentul aniversar, deci astăzi suntem în al unsprezecelea an fiscal. Din punct de vedere al rezultatelor, cele șase luni, primul semestru, reprezintă cel mai bun semestru din activitatea noastră. O creștere de 70% față de perioada 2016 și o creștere care este susținută de ambele linii de business, deci nu este o întâmplare este rezultatul unui efort al unei echipe mari care a muncit foarte mult.

30.000 de mii de euro cifra de afaceri acum 10 ani, 3 milioane acum.
Un pic peste 3 milioane anul trecut, iar anul acesta ne propunem să depășim pragul de 5 milioane. Doar cu rezultatele individuale, nu prin consolidare.

Să vedem rezultatele financiare Bittnet la șase luni, la primul semestru 2017.
Ele provin dintr-o dinamică foarte bună a liniei de business de training care a crescut cu aproape 40% față de anul trecut, în condițiile în care este o piață unde profitabilitatea și creșterea vin dintr-un grad de încărcare. Suntem liderul pieței de training prin volumele pe care le facem, prin varietatea serviciilor pe care le oferim. În egală măsură, o creștere mai accelerată vine din segmentul de integrare și migrare către crowd, unde a crescut cu peste 100% în aceste 6 luni. Această linie de business a crescut față de aceeași perioadă a anului trecut susținută atât de proiectele livrate direct, cât și de parteneriatele comerciale, pentru că sunt anumite segmente de piață unde riscul pe care noi îl identificăm este prea mare și alegem să ne asociem cu alte companii. Legat de zona de crowd, în urmă cu 2 ani de zile am identificat ca o direcție strategică în România ideea serviciilor de migrare către crowd-uri publice precum Microsoft Azure (4,13) sau Amazon Web Services (AWS). Dacă acum 2 ani de zile nu făceam nici un proiect și nu ne întreba nimeni, anul trecut am avut două proiecte în primele șase luni și anul acesta am avut 15 proiecte în primele șase luni. Proiecte care înseamnă companii private care au ales să își migreze parțial diversele aplicații pe care ei le folosesc către un mediu de tip Amazon.

Varianta integrală a articolului este disponibilă doar pe bază de abonament