Infografic Monitorul Social

Date:

Monitorul Social, proiect al Friedrich-Ebert-Stiftung România, lansează un nou infografic despre structura cheltuielilor populației din România.
Se știe că ponderea alimentelor și a băuturilor nealcoolice în totalul cheltuielilor unei gospodării este un indicator sintetic al calității vieții. Cu cât această pondere este mai mică, cu atât oamenii trăiesc mai bine.
În România, ponderea alimentelor și a băuturilor nealcoolice în totalul cheltuielilor (28%) este cea mai mare din Uniunea Europeană, de 2,5 ori mai mare decât media. La polul opus se situează Marea Britanie, unde această categorie ocupă doar 8% din total.
Românii cheltuind mai mult de jumătate din banii pe care-i au pe mâncare și locuință, aceasta implică reducerea altor categorii de consum, îndeosebi a celor cultural-recreative, a serviciilor de tip HoReCa și a celor financiare.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...