Infografic Monitorul Social

Date:

Monitorul Social, proiect al Friedrich-Ebert-Stiftung România, lansează un nou infografic despre structura cheltuielilor populației din România.
Se știe că ponderea alimentelor și a băuturilor nealcoolice în totalul cheltuielilor unei gospodării este un indicator sintetic al calității vieții. Cu cât această pondere este mai mică, cu atât oamenii trăiesc mai bine.
În România, ponderea alimentelor și a băuturilor nealcoolice în totalul cheltuielilor (28%) este cea mai mare din Uniunea Europeană, de 2,5 ori mai mare decât media. La polul opus se situează Marea Britanie, unde această categorie ocupă doar 8% din total.
Românii cheltuind mai mult de jumătate din banii pe care-i au pe mâncare și locuință, aceasta implică reducerea altor categorii de consum, îndeosebi a celor cultural-recreative, a serviciilor de tip HoReCa și a celor financiare.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...