Facebook și-a schimbat logo-ul

Date:

Facebook a decis să-și schimbe logo-ul și acum acesta este cu majuscule, compania spunând că ar vrea ca oamenii să știe că o mulțime dintre produsele pe care le folosesc, inclusiv Instagram și WhatsApp, sunt ale grupului condus de Mark Zuckerberg, potrivit HotNews.ro.

Facebook a ajuns să aibă 35.000 de angajați și și-a extins enorm activitățile: are aplicațiile de chat Messenger și WhatsApp, are aplicația de photo-sharing Instagram, compania de gadget-uri de VR Oculus, display-urile conectate Portal, rețeaua profesională Workplace și noul proiect de criptomonede Calibra.

Facebook a cumpărat Instagram în 2012 cu un miliard de dolai și WhatsApp în 2014, pentru 19 miliarde dolari, permițând până de curând independența acestor aplicații. Lucrul acesta s-a schimbat însă și cele două aplicații sunt într-un proces de integrare cu Facebook, proces contestat de mulți.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica gata de start!

La FoodINTELForum, ne bucurăm să avem alături Aqua Carpatica,...

Mineritul de Bitcoin a înregistrat venituri record în ziua înjumătățirii recompenselor

Cea mai recentă înjumătățire (halving-ul) a recompenselor pentru “minarea”...

„Vânzarea de mai” s-ar putea sa fi început în aprilie

Se pare că sezonul slab al acțiunilor a apărut...

Parlamentul European a adoptat directiva privind așa-numitul „drept la reparare”

Noile norme consolidează dreptul la reparare, urmăresc reducerea deșeurilor...