Facebook și-a schimbat logo-ul

Date:

Facebook a decis să-și schimbe logo-ul și acum acesta este cu majuscule, compania spunând că ar vrea ca oamenii să știe că o mulțime dintre produsele pe care le folosesc, inclusiv Instagram și WhatsApp, sunt ale grupului condus de Mark Zuckerberg, potrivit HotNews.ro.

Facebook a ajuns să aibă 35.000 de angajați și și-a extins enorm activitățile: are aplicațiile de chat Messenger și WhatsApp, are aplicația de photo-sharing Instagram, compania de gadget-uri de VR Oculus, display-urile conectate Portal, rețeaua profesională Workplace și noul proiect de criptomonede Calibra.

Facebook a cumpărat Instagram în 2012 cu un miliard de dolai și WhatsApp în 2014, pentru 19 miliarde dolari, permițând până de curând independența acestor aplicații. Lucrul acesta s-a schimbat însă și cele două aplicații sunt într-un proces de integrare cu Facebook, proces contestat de mulți.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Analiză Storia – orașele și cartierele în care românii găsesc cu ușurință locuri de parcare

Alexandria, Râmnicu Vâlcea și Drobeta-Turnu Severin sunt orașele din...

BCR Leasing oferă clienților microîntreprinderi și PFA acces 100% digital la contractele active de finanțare, direct în ecosistemul George

Banca Comercială Română (BCR) extinde funcționalitățile din platforma digitală...

Prețul aurului, aproape de recordurile istorice: 2.400 de dolari/uncie 

Prețul aurului a crescut de la 1.991 de dolari...