Piața auto din Europa a scăzut în ianuarie

Date:

Vânzările de automobile din Europa au fost în declin în prima lună a anului, comparativ cu 2018, majoritatea piețelor importante fiind afectate, la fel și cele mai multe dintre mărcile auto, conformProfit.ro.
Dacia își continuă, însă, drumul de succes pe continent, cu creștere, la fel și înmatriculările din România, care își păstrează ritmul de creștere. Luna ianuarie a adus o scădere a vânzărilor de automobile în Europa, cu un declin de 4,6% a înmatriculărilor raportat la 2018.
De altfel, aproape toate piețele au încheiat cu rezultate negative. Excepție fac șapte piețe, între care și România, care a avut a doua cea mai mare creștere, după Lituania. România a înmatriculat 13.952 de autoturisme, cu 18,8% mai multe ca anul trecut, conform sursei citate.
În evoluția mărcilor, scăderile au cuprins aproape toate grupurile și mărcile din portofoliu. VW Group a avut o scădere de 6,5 procente, PSA Group, -1,9%, Renault, -0,7%, Ford, -6,5%, Fiat Chrysler, -14,9%, Daimler, -1,3%, BMW, -2,7%, Toyota, -5,4%, Nissan, -26,1%.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Implicațiile legislației REIT în contextul pieței imobiliare din România

| de Laurențiu Stan, consultant financiar (foto)

Atenție la valoarea în vamă – noi ghiduri de simplificare emise de Comisia Europeană vin în sprijinul importatorilor

de Mihai Petre, Director, Global Trade, EY RomâniaCosmin Dincă,...

PwC Internal Audit Study: Îngrijorați  de riscurile tot mai mari, managerii vor ca auditul să acționeze mai rapid și din proprie inițiativă 

de Mircea Bozga, Partener PwC România Managementul companiilor își dorește...