2Performant intenționează să atragă 5 milioane lei de la investitori într-o operațiune de majorare de capital

Date:

  • Majorarea de capital se va desfășura în două etape, iar în urma acestei operațiuni vor fi emise 185.500 de acțiuni noi 2P
  • Capitalul va fi folosit pentru atingerea obiectivelor companiei pentru 2021-2022: creșterea și consolidarea pe piețele din România și Bulgaria și extinderea în regiune
  • 2Performant are în prezent o capitalizare de piață de 35,3 milioane de lei

Compania de tehnologie 2Performant, lider al pieței locale de marketing afiliat și recent listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), anunță intenția de a atrage 5 milioane lei de la investitorii la Bursa de Valori București printr-o operațiune de majorare a capitalului social. Capitalul atras va alimenta investiții în consolidare și creștere pe piața din România, dar și în extinderea pe piețe din regiune. Operațiunea de majorare a capitalului va fi supusă votului AGEA a 2Performant programată să aibă loc în data de 22 martie 2021, utilizând soluția eVote, platformă ce permite companiilor să organizeze adunări generale ale acționarilor (AGA) online.

„În decembrie am realizat listarea tehnică a 2Performant la Bursa de Valori București din dorința ca piața să stabilească prețul acțiunilor 2P, iar capitalizarea de până acum și evoluția bună a prețului acțiunii ne-au confirmat așteptările. Acum este momentul să atragem capital pentru creșterea accelerată a companiei atât pe piața din România, cât și pe piețele din regiune. Avem planuri ambițioase pentru 2021 și pentru anii următori și ne dorim ca acționarii actuali și viitori să fie alături de noi în această fază de scalare a business-ului. Prin această majorare de capital ne dorim să susținem pe de o parte proiecte de creștere pe piețele din România și Bulgaria, unde avem o prezență puternică și unde avem în continuare un potențial de creștere în ritm cu accelerarea din comerțul online și din marketingul digital; pe de altă parte, să demarăm extinderea în regiune prin parteneriate cu jucători importanți din eCommerce cu prezență regională sau europeană”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Dorin Boerescu, CEO 2Performant

Sub rezerva aprobării de către Adunarea Generală a Acționarilor, conform convocatorului publicat pe site-ul companiei, majorarea capitalului social cu aport în numerar se va derula în două etape, cea a alocării drepturilor de preferință și tranzacționarea acestora pe piața SMT AeRO, urmată, în situația în care vor rămâne acțiuni nesubscrise, de un plasament privat. Această operațiune are scopul de a alimenta investițiile strategice pe care 2Performant le va realiza în perioada 2021-2022 pentru a accelera dezvoltarea companiei, atât prin proiecte de creștere pe piețele din România și Bulgaria prin produsul de marketing afiliat, cât și prin integrări tehnice cu parteneri strategici, cu impact puternic în business și cu potențialul de a forma comunități de utilizatori pe piețe externe. În urma majorării de capital vor fi emise 185.500 de acțiuni noi 2P.

În prima etapă, acționarilor înregistrați în Registrul Acționarilor la data de referință li se vor acorda drepturi de preferință, în baza cărora vor putea să subscrie acțiunile nou emise cu un discount de 25% pentru a-și menține participația în companie. 5,68424 drepturi de preferință vor da dreptul unui investitor să achiziționeze o acțiune 2P nou emisă la prețul stabilit prin Prospect. Înaintea perioadei de subscriere, investitorii vor putea tranzacționa drepturile de preferință pe piața SMT AeRO a Bursei de Valori București, iar cei care doresc să cumpere mai multe acțiuni sau să intre în acționariatul companiei vor avea oportunitatea să cumpere drepturi de la alți acționari. După încheierea perioadei de tranzacționare, investitorii care dețin drepturi de preferință vor avea la dispoziție o perioadă pentru subscriere. În situația în care rămân acțiuni nesubscrise în prima etapă a procesului, acțiunile rămase vor fi oferite într-un plasament privat adresat unui număr de maximum 149 de investitori individuali. Ambele etape ale procesului de majorare de capital vor fi gestionate de Goldring, brokerul care a intermediat listarea 2Performant la BVB la sfârșitul anului trecut. După finalizarea operațiunii de majorare de capital, compania va începe programul de investiții în al treilea trimestru al anului 2021.

Acțiunile 2Performant au intrat la tranzacționare pe Bursa de Valori București în data de 9 decembrie 2020, în urma unei listări tehnice pe piața AeRO. 2Performant a încheiat prima zi la bursă drept cea mai lichidă acțiune în prima zi de tranzacționare, de la lansarea pieței AeRO și până la acea dată, iar la finalul primei zile de tranzacționare avea un total de 900 de tranzacții în valoare de 3.006.839 de lei. Compania a ales să se listeze la bursă pentru a accesa mecanismele de finanțare oferite de aceasta, necesare pentru continuarea investițiilor în tehnologie, captarea creșterilor accelerate din segmentul eCommerce și susținerea planurilor de extindere în regiune. Fiind o companie de tehnologie dintr-un sector nou și unic pe BVB, managementul a decis să ofere investitorilor posibilitatea de a stabili capitalizarea de piață în baza cererii și ofertei. Astăzi, 2Performant are o capitalizare de piață de 35,3 milioane de lei.

Numirea Consiliului de Administrație 2Performant

Pe ordinea de zi a Adunării Generale a Acționarilor a 2Performant din data de 22 martie 2021 va fi supusă votului acționarilor și numirea unui Consiliu de Administrație format din trei membri. În prezent, compania este administrată de Dorin Boerescu în calitate de Administrator Unic, însă pentru a respecta cele mai bune practici de guvernanță corporativă, acționarii majoritari au propus numirea unui consiliu de administrație. Primele candidaturi au fost deja publicate: Dorin Boerescu (CEO și acționar majoritar 2Performant), Anda Patzelt (avocat cu o experiență de 20 ani, în prezent titular al Cabinetului de Avocatură Anda Patzelt) și Iulian Cîrciumaru (Managing Partner V7 Capital, Președinte C.A. Holde Agri Invest, membru în Boardul consultativ al fondului de venture capital GapMinder și al organizației non-profit Ideo Ideis). Acționarii pot, de asemenea, să propună și alți candidați.

AGA va avea loc online, cu ajutorul platformei tehnologice eVote. Cu soluția eVote, acționarii pot participa la ședințele AGA la distanță, de oriunde s-ar afla, și pot vota atât în timpul AGA, cât și înaintea acesteia.

În 2020 compania 2Performant a intermediat peste 1 milion de vânzări pentru magazinele online din platformă, în creștere cu 28% față de anul anterior. Peste 55 de milioane de click-uri au fost înregistrate în cadrul platformei 2Performant pe tot parcursul anului trecut, ceea ce înseamnă că în medie afiliații au adus magazinelor înscrise în platformă peste 4,6 milioane de click-uri pe lună. La fiecare click generat de afiliați prin 2Performant, magazinele online au încasat aproape un euro din vânzări (mai precis 1 click = 0,9 euro).

_________________

Dorin Boerescu este un reprezentant al primei generații de antreprenori și specialiști în digital marketing din România, cu 21 de ani de experiență în digital și tehnologie. Antreprenor în serie, a fondat și condus o serie de companii de advertising, iar din 2009 este acționar principal și CEO al 2Performant, companie pe care a crescut-o de peste 200 de ori în 11 ani. Dorin este membru în CA al iHunt Technology, companie listată la BVB din 2019.

Anda Patzelt este avocat cu o experiență de 20 ani, în prezent titular al Cabinetului de Avocatură Anda Patzelt.  De-a lungul carierei, a acordat asistență juridică pentru companii precum Bayer, Immofinanz Group, TotalSoft, McDonald`s, GED Eastern Fund II și multe altele, în legătură cu chestiuni corporative și comerciale, proiecte de fuziuni și achiziții, dreptul internetului, proprietate intelectuală, protecția datelor cu caracter personal etc. Anda este membru al Baroului București din 2003. Este licențiată în drept, deținând o specializare în drept comparat obținută la International Faculty of Comparative Law, Strasbourg.

Iulian Cîrciumaru este Managing Partner V7 Capital, Președinte C.A. Holde Agri Invest, membru în Boardul consultativ al fondului de venture capital GapMinder și al organizației non-profit Ideo Ideis. A lucrat în management consulting pentru Kearney și PwC timp de 7 ani, iar în 2011 a fondat 7card, companie care a fost achiziționată de Sodexo în 2019. Este investitor pe piața de capital de peste 15 ani, dar și în diverse startup-uri locale. Iulian a studiat economia și administrarea afacerilor la ASE București, Copenhagen Business School, IMD Lausanne.

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă, operează și monetizează 2Performant.com – platformă integrată de marketing afiliat și influencer marketing. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat și influencer marketing. 2Performant este o companie listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București, sub simbolul 2P. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar aproximativ 4,5 milioane de clickuri pentru clienții din portofoliu.

Cu o activitate de 12 ani, compania este cea care a lansat în România prima rețea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. Trei ani mai târziu a urmat intrarea în piața din Bulgaria. În 2016 platforma și operațiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluție tehnică și un mod nou de operare care pun accentul pe self-service și prepay ca soluție de plată. Compania a investit până acum peste 1 milion de euro în tehnologie pentru creșterea performanțelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, ușurarea și îmbunătățirea experienței de utilizare (UX & UI).

Cu o viziune unică despre uberizarea marketingului bazată pe performanță și transparență, 2Performant a reușit în acești ani de activitate să intermedieze prin platforma de marketing afiliat vânzări în valoare de peste 235 de milioane de euro, prin mai mult de 433 de milioane de clickuri, pentru 785 de jucători din eCommerce din România și din regiune, din peste 30 de industrii.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica gata de start!

La FoodINTELForum, ne bucurăm să avem alături Aqua Carpatica,...

Mineritul de Bitcoin a înregistrat venituri record în ziua înjumătățirii recompenselor

Cea mai recentă înjumătățire (halving-ul) a recompenselor pentru “minarea”...

„Vânzarea de mai” s-ar putea sa fi început în aprilie

Se pare că sezonul slab al acțiunilor a apărut...

Parlamentul European a adoptat directiva privind așa-numitul „drept la reparare”

Noile norme consolidează dreptul la reparare, urmăresc reducerea deșeurilor...