BCR și Visa lansează primul program de gamification din banking: „Descoperă Lumea BCR Visa”

Date:

BCR și Visa lansează primul program de gamification din banking: „Descoperă Lumea BCR Visa”. Programul poate fi accesat exclusiv în aplicația mobilă George și își propune să încurajeze adoptarea serviciilor digitale și utilizarea cardurilor bancare printr-un joc digital super-distractiv

Banca Comercială Română și Visa lansează primul program de gamification din banking: „Descoperă Lumea BCR Visa”. Programul este disponibil în magazinul aplicației George, platforma de digital banking a Băncii Comerciale Române, sub forma extensiei Visa Play & Explore și oferă peste 3.000 de premii printr-un joc online interactiv.

Campania se aliniază proiectelor de digitalizare lansate de BCR, în ultimii ani, prin care își propune să ofere clienților experiențe 100% digitale.

Pentru a participa, clienții trebuie să își deschidă, mai întâi, un cont curent și să obțină un card Visa, prin intermediul procesului 100% online de deschidere a unui cont curent disponibil la BCR și să acceseze aplicația George. Apoi, la fiecare plată de 30 de lei, realizată online sau prin aparatele POS cu unul dintre cardurile Visa, clienții BCR vor putea juca „Învârte Roata!” în cadrul extensiei Visa Play & Explore. Vor avea astfel posibilitatea de a obține piese de puzzle sau premii instant constând în vouchere. Participanții la jocul digital vor putea completa apoi trei puzzle-uri – Adventure, Play și Experience – fiecare fiind compus din nouă piese. După ce finalizează toate cele trei puzzle-uri, vor avea șansa să se înscrie la o tombolă care oferă 10 smartphone-uri Samsung S20. Nu există piese duble, astfel încât jucătorii pot colecționa doar piese de puzzle diferite după ce s-au distrat cu „Învârte Roata!”.

Românii plătesc mult mai des cu cardul și alte dispozitive mobile, precum telefoane, tablete sau ceasuri inteligente, în detrimentul plăților cu numerar. La ora actuală, patru din cinci tranzacții prin card sunt plăți la comercianți[1], fie în magazine sau în mediul online, iar această tendință s-a intensificat în contextul pandemiei, când clienții s-au orientat tot mai mult către plățile contactless și online. Ne dorim să încurajăm acest comportament și să-i recompensăm cu premii și surprize pe cei care își folosesc cardurile Visa pentru a plăti, oferindu-le în același timp o experiență unică și distractivă prin intermediul programului de gamification lansat împreună cu BCR„, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.  

Ne bucurăm că putem extinde universul lui George, platforma noastră de digital banking, cu o provocare chiar distractivă. Cu ajutorul partenerii noștri de la Visa, le punem la dispoziție clienților o nouă experiență 100% online de la un capăt la celălalt, prin care încurajăm utilizarea plăților non-cash și a serviciilor digitale. Peste 200 de funcționalități sunt disponibile acum în George, de la plăți curente, până la produse de finanțare și refinanțare și, iată, primul program de gamification. George devine astfel mai mult decât o bancă digitală, este un univers de experiențe unic în bankingul din România”, a declarat Eleni Skoura, Director Executiv Produse și Segmente Retail, Banca Comercială Română.

Posesorii cardurilor de debit Visa Classic și Visa Platinum și cei ai cardurilor de credit Visa Classic, precum și clienții BCR care vor aplica pentru carduri Visa de acest tip în perioada campaniei sunt eligibili să participe la campanie. Există anumite tranzacții – retrageri de numerar, pariuri, transferuri și tranzacții de cazino – care nu sunt eligibile pentru campanie

Gamificationul este o metodă care presupune folosirea de elemente şi principii de joc în scopuri de învățare sau de marketing, iar Descoperă Lumea BCR Visa este primul program de gamification digital din banking. Campania este derulată de BCR și Visa exclusiv digital, de la momentul contractării cardurilor și până la câștigarea premiilor și își propune să stimuleze utilizarea cardurilor bancare în România, fiind disponibilă în perioada 9 noiembrie 2020 – 31 ianuarie 2021.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 17 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 371 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de ATM-uri și multifuncționale – 1.830 de echipamente, 12.700 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.


[1] Conform datelor BNR, raportate în T2 2020.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate