Bosch, creştere a vânzărilor în România cu 9% în 2018 faţă de 2017

Date:

Vânzările consolidate efectuate de Bosch în România anul trecut au atins valoarea de 2,1 miliarde lei (452 milioane euro), adică marchează o creștere cu aproape nouă procente faţă de nivelul din 2017. Oferind această informaţie, Mihai Boldijar (foto), directorul general al Robert Bosch SRL, reprezentantul Grupului Bosch în România, a apreciat că „afacerea Bosch în România s-a dezvoltat foarte bine şi în 2018, în ciuda condiţiilor de piață pline de provocări”.

Câteva date de bilanţ pe 2018 snut de reţinut, cu atât mai mult, cu cât subsidiara Bosch în România împlineşte 25 de ani de activitate: investiţii de 555 milioane lei (120 milioane euro), reprezentând importante dezvoltări de producţie şi infrastructură la Cluj şi la Blaj; creștere numărului de angajați cu 19% faţă de 2017, totalul la 31 decembrie 2018 ajungând la aproximativ 7800; dezvoltarea activităților de cercetare-dezvoltare, un argument reprezentându-l Centrul de Inginerie Cluj în România, în care s-au investit 25 milioane euro; crearea unei academii proprii la Timișoara, context în care Bosch Service Solutions Timișoara a introdus anul trecut în portofoliu software-ul Robotic Process Automation (RPA), programat să efectueze sarcini de bază în cadrul aplicațiilor, ca asistent digital pentru angajați; în domeniul educaţiei şi formării, susţinere a dezvoltării învăţământului dual profesional, colaborări cu unităţi şi instituţii de învăţământ precum Liceul Tehnologic „Timotei Cipariu” din Blaj, Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca etc.; în domeniul bunurilor de larg consum, lansarea ecosistemului Home Connect, „care permite utilizatorului să controleze echipamentele electrocasnice din întreaga casă, de la mașina de spălat, până la cuptor”.

Una dintre noutăţile pe care Bosch le anunţă pentru acest an este deschiderea propriei fundații în România, cu următoarea punere în temă: „Bosch a crescut în mod constant numărul activităților de responsabilitate socială în România prin susținerea mai multor organizații caritabile și instituții sociale. Compania a fost implicată în peste 100 de activități sociale în ultimii doi ani și și-a încurajat angajații să participe activ ca voluntari. Ca parte a angajamentului său față de comunitățile locale, compania intenționează să deschidă în viitorul apropiat propria fundație. Fundația Bosch România va desfăşura activități caritabile în mai multe domenii – persoane defavorizate, habitat, educație, protecţia mediului și sănătate, bazându-se pe principii clare și transparente”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Top 10 motive pentru care totul electric este o idee proastă

Politicienii și oficialii guvernamentali de la fiecare nivel par...

Boeing pierde teren în fața Airbus, dar transportul aerian își revine

După pandemie, sectorul transportului aerian a revenit în forță,...