Bosch: preocupări pentru reducerea poluării

Date:

Anunţând că „2018 a fost un an fiscal de succes”, cu un profit brut (EBIT) din operațiuni de 5,5 miliarde euro, Grupul Bosch subliniază că „şi-a sporit cheltuielile pentru sectorul de cercetare și dezvoltare la 7,3 miliarde de euro sau 9,3 procente din veniturile din vânzări” şi că mai mult de jumătate din cele peste 8000 de locuri de muncă create anul trecut sunt în cercetare-dezvoltare. În context, dr. Volkmar Denner, președintele consiliului de administrație al Robert Bosch GmbH, afirmă: „Luăm în serios preocupările oamenilor pentru o calitate mai bună a aerului din orașe. În calitate de lider în inovații, dorim să furnizăm soluții tehnologice pentru probleme ecologice”, cu sublinierea că „vom fi prima companie industrială importantă care va atinge obiectivul ambițios de neutralitate în materie de emisii de CO2 într-o perioadă de puțin peste un an. Din 2020, Bosch va avea o amprentă netă de carbon zero. Toate cele 400 de locații Bosch de la nivel global vor fi neutre în materie de emisii de CO2, din 2020.”

Pentru reducerea aproape de zero a concentrației de poluanți atmosferici, Bosch reaminteşte că „dezvoltă tehnologii pentru grupul motopropulsor cu poluare scăzută, lucrează împreună cu autoritățile municipale la proiecte pentru menținerea unui flux constant în trafic și implementează un sistem de gestionare a mobilității companiei în propriile locații”. De asemenea, investeşte sume considerabile în optimizarea motoarelor pe benzină și diesel şi valorifică inteligenţa artificială în dezvoltarea motoarelor cu combustie internă.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...