Campanie de responsabilitate socială pentru prevenirea consumului de alcool

Date:

Asociația patronală Spirits Romania a principalilor producători și importatori de băuturi spirtoase din România a lansat ghidul educațional „Rămâi în joc! Adolescenţă fără alcool!”. Prin parteneriat cu mediul de retail (Mega Image), cu cel sportiv (Federația Română de Fotbal), cu sprijin educaţional (Ministerul Educației Naționale) şi cu asigurare profesionistă a conţinutului (Violeta Tapai, psiholog educațional), ghidul se adresează profesorilor ca un instrument de lucru în dialogul lor cu elevii asupra consecințelor negative ale consumului de alcool.

Cu ocazia lansării, Tudor Furir, președintele asociaţiei Spirits România, a subliniat că noua apariţie se încadrează în campania de responsabilitate socială„Suntem Mulți” pe care asociaţia o derulează de mai mult timp cu scop educativ.

Din perpsectiva Ministerului Educaţiei Naţionale, inspectorul Cătălina Chendea a dat asigurări în privinţa diseminării ghidului, a susţinerii prevenţiei şi combaterii consumului de alcool.

Florin Șari, manager de responsabilitate socială la Federația Română de Fotbal, a vorbit despre valenţele educative ale sportului şi a precizaz că noua apariţie cu scop educaţional va fi pusă şi la dispoziţi antrenorilor care lucrează cu grupe de copii, ca material de lucru. Ca manager de proiect UEFA Euro 2020, el a reliefat nevoia de asociere a dorinţei de performanţă – în cazul de faţă, calificarea României la turneul final al competiţia continentale la a cărei organizare ţara noastră va contribui prin găzduierea unui număr de meciuri – cu educaţia în sens larg, prin îndepărtarea tinerilor de tentaţii rele, violenţă, discriminare. Ambasador al campaniei „Rămâi în joc! Adolescenţă fără alcool!” este Mirel Rădoi, antrenorul naţionalei de tineret a României care pregăteşte în acest moment participarea la turneul final european Under 21.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...