Cea mai mare acţiune de curăţenie în toată ţara

Date:

Cea mai mare acţiune de curăţenie la nivel naţional se va desfăşura la 15 septembrie: organizaţia „Let`s Do It, Romania!” își propune să mobilizeze un milion de voluntari pentru strângerea deșeurilor din diverse zone şi pentru creşterea responsabilităţii faţă de mediu, de resurse. Acţiunea are genericul „1 milion de români la curăţenie pe 15 septembrie” şi se înscrie în inițiativa globală de curățenie „World Cleanup Day”. Participarea la acţiune se face prin înscriere pe www.letsdoitromania.ro. Cei înscriși pot să-și aleagă zonele pe care să le cureţe de pe harta deşeurilor, prin aplicația de mobil World Cleanup. Aplicația poate fi descărcată gratuit din AppStore sau GooglePlay. Cine contribuie el însuşi la harta deşeurilor, semnalând zone de curăţat, poate să câştige premii (laptop-uri, smartphone-uri, excursie pentru două persoane). Totalul premiilor este de 17.250 lei.

Se poate merge şi cu bicicleta, în acţiunea „Let’s Bike It!” – cu puncte de întâlnire la magazinele Decathlon din Iași, Vrancea, Dolj (25 august), Neamț, Ilfov, Timiș (26 august), Botoșani, Suceava, Iași, Cluj, Argeș (1 septembrie), Bacău, Prahova (2 septembrie, de fiecare dată la ora 8.30. Cine merge cu bicicleta, descarcă aplicația World Cleanup și pleacă la vânătoare de deșeuri poate câștiga premii (biciclete oraș Elops 100 cadru jos negru B’Twin şi curăţitor Karcher, trotinete Town 9EF alb 15 adulți Oxelo,  aspiratoare Karcher, corturi 2 Seconds albastru Quechua, espresoare Tchibo Cafissimo, rucsacuri, mingii de baschet, de fotbal, skateboard-uri Skate MID500 Robot Oxelo, seturi de badminton, Oti Mop Spray 2 in 1, ştergător Spray 3 in 1, saci menajeri Solid Extra), premii oferite de Decathlon, Karcher, Oti, Tchibo.

După cum informează iniţiatorii campaniei, „toate zonele cu deșeuri sunt încărcate în World Waste Platform, prima bază de date despre deșeuri dezvoltată la scară internațională. Aceasta cuprinde informații despre loc, tipuri, originea deșeurilor pentru analiză și pentru a arăta progresul realizat”.

Ionuț Iordăchescu, Project Manager, reaminteşte că „Let`s Do It, Romania!” a atras din 2009 până în prezent peste 1.400.000 de voluntari, care au strâns 18.000 de tone de deșeuri, actuala campanie însemnând, „pe de o parte, o șansă de a curăța România, iar pe de altă parte, un pas important în coagularea unei comunități de români activi și conectați”.

Campania atrage inclusiv mediul privat de afaceri (50 de companii), instituţii, zona educaţională. Partenerul principal al campaniei este Kaufland România, care susține organizația încă din 2010. Valer Hancaș, director de comunicare & corporate affairs Kaufland România, subliniază: „Kaufland România se implică în cele mai importante direcții cu rol esențial în dezvoltarea societății, protecția mediului fiind una dintre acestea. Anual investim peste cinci milioane de euro în comunitate, prin proiectele derulate alături de ONG-uri, iar programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. De Let’s Do It, Romania! ne leagă o prietenie veche, suntem alături de ei de peste opt ani și mă bucur că putem sprijini campaniile lor naționale de educație ecologică, în calitate de partener strategic”.

Partenerii instituționali ai campaniei „1 milion români la curăţenie pe 15 septembrie”, derulate de „Let`s Do It, Romania!”, sunt Ministerul Mediului, Ministerul Educației Naționale, Ministerul Apelor și Pădurilor, Ministerul Turismului, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Apărării Naționale, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert și Antreprenoriat, Jandarmeria Română, Administrația Națională a Penitenciarelor, Uniunea Națională a Consiliilor Județene din România, Asociația Municipiilor din România.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Implicațiile legislației REIT în contextul pieței imobiliare din România

| de Laurențiu Stan, consultant financiar (foto)

Atenție la valoarea în vamă – noi ghiduri de simplificare emise de Comisia Europeană vin în sprijinul importatorilor

de Mihai Petre, Director, Global Trade, EY RomâniaCosmin Dincă,...

PwC Internal Audit Study: Îngrijorați  de riscurile tot mai mari, managerii vor ca auditul să acționeze mai rapid și din proprie inițiativă 

de Mircea Bozga, Partener PwC România Managementul companiilor își dorește...