Cererea de electronice pentru vârstnici, creştere cu 20% față de 2017

Date:

Cererea de dispozitive electronice pentru vârstnici va înregistra anul acesta o creștere cu circa 20% față de 2017, estimează distribuitorul acestor produse pe piața românească, Fysic, cel mai important brand de profil din Olanda, marcă aparţinând companiei Hesdo B.V. Fysic informează că „valoarea totală a pieței locale de aparate electronice pentru vârstnici se ridică la aproximativ 1 milion euro”; în primul semestru al anului în curs, vânzările au crescut cu circa 30% comparativ de perioada similară a anului trecut.

Mircea Matei, administrator al companiei HDM Distribution, care reprezintă Fysic în România, subliniază: „Cererea de produse pentru vârstnici este în creștere în România, iar această tendință prognozăm că se va menține și în 2019. Oamenii au început să identifice tot mai pregnant nevoia persoanelor în vârstă de a beneficia de aparatură electronică performantă și ușor de folosit, adaptată diferitelor afecțiuni care apar odată cu procesul de îmbătrânire. În țara noastră trăiesc circa 3 milioane de vârstnici, iar cele mai multe produse electronice dedicate lor sunt telefoanele fixe și mobile. Noutatea pe care o aduce marca Fysic în România este gruparea unei categorii extrem de largi de dispozitive de o calitate foarte bună sub un singur nume”.

Oferta cuprinde telefoane fixe și mobile, organizatoare pentru medicamente, lămpi LED pentru orientare nocturnă, aparate pentru monitorizarea pulsului, biciclete electrice pentru picioare și mâini etc. Prin caracteristicile lor inovatoare se remarcă telefonul fix FX3930 pentru persoane cu deficiențe de văz și de auz, prevăzut cu șase taste unde pot fi inserate poze, prin apăsarea cărora este format automat numărul alocat persoanei respective, cu sublinierea că „volumul soneriei este ridicat, iar cel al vocii se poate regla la peste 85 decibeli”; organizatorul pentru medicamente FC 55 pentru persoane cu deficiențe de memorie, având încorporate trei tipuri de alarmă (acustică, luminoasă, prin vibrații), ușor de folosit, cu ecran mare şi alarmă proprie la fiecare din cele cinci compartimente pentru pastile şi cu modul de monitorizare a pulsului.

Inițiatorul livrării produselor Fysic pe piața românească (2016) este Daniel Dărăban, directorul general al Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici. Argumentele sale pentru aducerea mărcii Fysic în România ţin de faptul că „vârstnicii reprezintă un segment important din populaţie, cu nevoi specifice care sunt insuficient acoperite. Este firesc ca și ei să beneficieze de avantajele tehnologiei și să aibă parte de produse utile, sigure, de o calitate ireproșabilă, care să le înlesnească viața. Produsele Fysic se concentrează pe nevoile principale ale seniorilor: comunicare mai ușoară, confort, siguranță, menținerea unei stări cât mai bune de sănătate și dorința de avea o viață activă”. Calitatea și durabilitatea produselor se îmbină cu o componentă umană care le conferă un atribut de empatie, apreciază Daniel Dărăban.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Sectorul turistic se așteaptă la un 2024 puternic 

Turismul internațional este așteptat să recupereze în 2024 pe...

HIDROELECTRICA: Barajului Izvorul Muntelui – în perfectă siguranță după seism

În data de 28 martie 2024, în regiunea Moldova,...

Prevenirea fraudei: investiție-cheie pentru succesul businessului

de Denisa Simion (foto), Manager, Consultanță Financiară, Servicii Corporate...

OMNIASIG a plătit daune în baza polițelor de sănătate aproximativ  47 milioane de lei în 2023

OMNIASIG Vienna Insurance Group a plătit pentru cele aproximativ...