Comenzi telefonice pentru construcții, decorațiuni, grădinărit

Date:

Serviciul de comenzi telefonice al retailer-ului Leroy Merlin, specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, a devenit un canal de cumpărături popular în decursul unui an de la lansare, în special în rândul lucrătorilor în construcții. Cel mai mult sunt comandate materiale de construcții.

Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin Romania, subliniază: „Pandemia de Covid-19 a influențat obiceiurile noastre de cumpărare, consumatori și companii deopotrivă, producând schimbări orientate către creșterea eficienței și siguranței în relația dintre afacerea care vinde bunurile și clientul care le achiziționează. Implementarea acestui concept de vânzare la distanță, mai precis  comenzile prin telefon, a fost răspunsul nostru strategic la aceste circumstanțe fără precedent. Această decizie s-a dovedit a fi nu doar o soluție relevantă pentru retail, ci și un serviciu cu valoare adăugată ridicată pentru clienții noștri care au adoptat rapid această metodă de cumpărare. Unul dintre cele mai mari beneficii ale acestei soluții este modul în care construiește și întărește relațiile cu clienții, deoarece implică o interacțiune directă între client și angajații magazinului. Mai mult, permite clienților să facă achiziții de oriunde și oricând au nevoie. Chiar dacă folosesc opțiunea de comandă telefonică pentru a face cumpărături mai mici, faptul că interacționează în mod constant cu un comerciant are un efect puternic asupra comportamentului clienților”.

Serviciul este util pentru lucrători în construcții, pasionați de decorațiuni, persoane în vârstă care nu utilizează instrumente de plată digitale, persoane cu dizabilități, persoane care nu locuiesc în apropierea unui magazin Leroy Merlin.

Ca modalitate de lucru, „serviciul de comenzi telefonice cu ridicare din magazine sau cu livrare la domiciliu este disponibil în toate cele 18 unități Leroy Merlin din țară. Pentru a putea plasa telefonic o comandă, clienții trebuie să selecteze magazinul preferat pe website-ul retailerului, din secțiunea Magazinul Meu, să parcurgă categoriile de produse și să aleagă produsele pe care vor să le cumpere, notând codul unic aflat sub denumirea fiecărui produs. Produsele disponibile sunt doar cele semnalizate cu un buton dedicat, pe fundal verde. Ulterior, aceștia trebuie să apelezenumărul de telefon *2244, urmând să fie preluați de către un consilier care se va ocupa să plaseze comanda. În cazul ridicării personale din magazine, produsele vor fi pregătite în maximum 4 ore de la plasarea și confirmarea comenzii telefonice. Programul punctului dedicat ridicării comenzilor este identic cu programul magazinului ales. Mai multe detalii despre procesul de comandă telefonică pot fi consultate aici: https://www.leroymerlin.ro/comanda-telefonica.

Această soluție a fost implementată cu succes și în alte țări în care compania își desfășoară activitatea, cum ar fi Spania sau Brazilia”.

Leroy Merlin este caracterizat ca „liderul european al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcții, decorațiuni și grădinărit. Companie inovatoare din cadrul Adeo, Leroy Merlin deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. Peste 115.000 de colegi fac parte din familia Lreoy Merlin. Aflată într-un progres constant, compania Adeo a devenit cea mai mare companie franceză de pe piața internațională. În prezent, companiile grupului Adeo sunt recunoscute peste tot în lume prin numeroasele premii Great Place to Work Institute.În România funcționează 18 magazine Leroy Merlin, cu peste 2000 de angajați în 13 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Analiză Claudiu Cazacu, XTB: Precedent în „uber-izarea prețurilor”. Cum pot cartofii prăjiți să influențeze valoarea acțiunilor

Prețurile stabilite dinamic fac parte dintr-o strategie utilizată frecvent...

Economia informală în România: context, cauze și efecte

| de Prof. univ. dr. Cristian PĂUN, Academia de Studii Economice din București și Prof. univ. dr. Radu MUȘETESCU, Academia de Studii Economice din București

ASIGURĂRI. POLITICI PREZENTE ȘI VIITOARE

În cadrul conferinței „Asigurări. Politici prezente și viitoare” organizată...