Compania producătoare de autoturisme Volkswagen a încetat vănzarea producătorului italian de motociclete Ducati

Date:

Grupul german Volkswagen suspendat vânzările producătorului italian de motociclete Ducati, o tranzacție estimată la 1,5 miliarde de euro, din cauza rezistenței venite din partea sindicatelor din Germania, au declarat, pentru Reuters, reprezentanții grupului..

Potrivit surselor citate de Reuters, reprezentanții Volkswagen i-au pus în temă pe cei cinci ofertanți potențiali să nu facă oferte angajante pentru producătorul italian de motociclete, pe care l-a scos la vânzare în luna aprilie a acestui an, în ideea de a strânge fondurile necesare cu care să poată realiza o schimbare de strategie de direcție spre vehiculele electrice și serviciile de mobilitate. Potențialii ofertanți și-au exprimat suprinderea și mânia față de modul în care s-a derulat procesul de vânzare a Ducati, pentru care trebuiau să plătească până la 1,5 miliarde de euro.

Luna trecută, directorul pentru strategie de la VW, Thomas Sedran, a declarat că firma germană este concentrată mai mult pe tranziția spre autovehiculele electrice și serviciile de transport decât pe o posibilă vânzare a mărcii de motociclete Ducati sau a producătorului de transmisii Renk.

De asemenea, analiștii și bancherii se așteptau ca cel mai mare constructor auto din Europa să vândă în curând active pentru a putea acoperi costul scandalului manipulării emisiilor poluante, scandal care a costat deja compania aproximativ 25 de miliarde de dolari, însă Thomas Sedran a precizat că Volkswagen nu se grăbește să vândă din active, mai ales având în vedere câștigurile financiare respectabile ale companiei, în pofida scandalului „dieselgate”.

Ducati este deținut de Audi, marca de lux din cadrul grupului Volkswagen, care are unele divergențe cu firma mamă privind strategia grupului.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...