Concernul Alukönigstahl: 2017, un an plin de investiții în România

Date:

Prezenţă vizibilă, practic, peste tot în marile oraşe, prin faţade, ferestre, uşi de clădiri cu arhitectură şi materiale ultramoderne, Alukönigstahl România anunţă un bilanţ de succes pe 2017. Aprecierea este susţinută cu argumente oferite de  Attila Beer, administrator al sucursalei în ţara noastră a cunoscutului concern austriac lider pe piața sistemelor din aluminiu, PVC și oțel: cifră de afaceri în creștere la 18,1 milioane euro, investiţie de 160.000 euro în amenajarea unui depozit nou (peste două milioane euro, construcție și stocuri), mărirea echipei cu 30 % (12 colegi noi, sub 30 de ani, ceea ce, subliniază Attila Beer, sugerează deschiderea către creativitate şi energie), consecvenţa programelor de training ale Academiei Alukönigstahl, adresate profesioniştilor în lucrări de profil. Perspectiva pentru 2018 are ca ţinte, între altele, creșterea cifrei de afaceri la peste 20 milioane euro, dezvoltarea capacității de livrare din depozit, angajări noi, training gratuit la Academia Alukönigstahl, mai ales cu demonstrații practice de execuție corectă pentru fiecare tip de produs, formare continuă pentru arhitecți. „Ne așteptăm ca și anul acesta activitățile companiei să fie în creștere, mai ales pe zona clădirilor de birouri, prin prisma proiectelor aflate deja în lucru sau care urmează să demareze în scurt timp precum: Renault Offices, Day Tower, Isho Office Timișoara, Euronest Sibiu, birourile Bosch Cluj, UBC 3 Timișoara, Coresi Business Park Brașov, The Bridge 2 București”, spune Attila Beer.

În ansamblu, Alukönigstahl (companie de familie fondată în 1864) are reprezentanțe în 17 țări (în România, din 1995), 7000 de clienți mulțumiți, peste 300 milioane euro cifră de afaceri anuală. Foto: una dintre realizările de referinţă în Bucureşti, Business Garden.

În prezent, compania livrează soluții de sistem către segmentul de office – 75% din totalul afacerilor, 19% către zona rezidențială, restul către alte tipuri de construcții, spitale, retail și edificii culturale.

„Ne bucurăm de rezultatele anului trecut mai ales că ele vin în contextul: inaugurarea unui nou depozit care a însemnat, dar și extinderea echipei, 30% dintre angajați fiind noi. Astfel, ne planificăm creșterea capacității de livrare din noul nostru depozit și dezvoltarea echipei”, a declarat  Attila Beer.

Cea mai mare parte a cifrei de afaceri, aproximativ 15,9 milioane euro, se realizează din livrarea soluțiilor și sistemelor de profile din aluminiu pentru pereți cortină, uși, ferestre, uși glisante urmate de vânzările de sisteme din PVC aflate în creștere în 2017, de peste 1,1 milioane de euro, iar restul din sistemele din oțel, în special construcții rezistente la foc.

A fost înfiițată de JACOB KÖNIG ca lăcătușerie în Retz (Austria) cu tradiție de peste 150 de ani, s-a înființat filiala din România, ca sucursală a concernului austriac cu același nume, care astăzi este. La nivel local, compania are un sediu cu showroom și un depozit în București și un birou tehnico-comercial în Cluj.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...