Coooperativa „Ţara Mea” coordonează programul „Alege Oaia!”

Date:

 

Coooperativa Agricolă „Ţara Mea” a devenit coordonatorul de proiect al programului „Alege Oaia!”, odată cu protocolul încehiat între cooperativă – preşedinte, Florin Burculescu, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale – ministru, Petre Daea şi mai multe asociaţii şi federaţii de oieri din întreaga ţară – toate cele trei federaţii de oieri din România şi zece asociaţii de crescători, care dau 93% din producţia românească de carne de oaie. Cooperativa “Ţara mea” devine responsabilă de sacrificarea, tranşarea, ambalarea şi livrarea cărnii. Prima destinaţie o reprezintă hipermarketurile Kaufland, 78 de magazine în total, de unde pot fi cumpărate 12 articole din carne de oaie marca „Ţara Mea”, dintre care nouă piese tranşate şi trei preparate din carne de oaie.

În contextul inaugural (la hipermarketul Kaufland „Barbu văcărescu”, în mijlocul unei prezenţe nu numai curioase, ci şi încurajator interesate), ministrul Petre Daea a subliniat că de acum „consumatorii vor găsi în magazine carne de oaie autohtonă, prezentată atractiv, fiind mai aproape de unul dintre obiectivele propuse prin intermediul campaniei Alege Oaia!, şi anume acela de creştere a consumului de carne de oaie, sprijinind în acest fel crescătorii autohtoni de ovine şi contribuind totodată la păstrarea tradiţiilor locale”.

Cooperativa „Ţara Mea” îşi propune să livreze într-un an carne de oaie în valoare de 9 milioane de euro. „Pentru primul an al campaniei Alege Oaia!, am certitudinea că vom avea livrări de peste 2500 de tone”, a apreciat Florin Burculescu, preşedintele Cooperativei Agricole „Ţara Mea”.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...