Creşte cererea companiilor pentru programe de coaching

Date:

Compania românească specializată în servicii de training, coaching, team building, consultanță și strategie în resurse umane Human Performance Development International (HPDI, https://www.hpdi.ro) constată interesul în creştere al companiilor pentru programe de coaching dedicate managementului. Dovada este că în primele șase luni ale anului în curs a primit cu 50% mai multe cereri de programe de coaching față de perioada similară din 2018. Petru Păcuraru (foto), fondator și Managing Partner al HPDI, subliniază: „Tendința de creștere a pieței serviciilor de training și consultanță a urmat și în prima jumătate din 2019 parcursul ascendent manifestat anul trecut. Tot mai multe companii au luat decizia de a investi în cursuri de dezvoltare pentru angajați, iar cea mai importantă creștere am observat-o pe segmentul serviciilor de coaching. Numărul de programe de acest tip implementate de HPDI s-a dublat și cred că acest lucru se datorează faptului că managerii resimt din ce în ce mai mult nevoia de a îmbunătăți performanțele companiei din punct de vedere uman, de a învăța cum să comunice mai bine cu angajații, cum să-și identifice și valorifice punctele forte, atât la nivel personal cât și la nivel de echipă. Clienții noștri, și nu doar ei, au realizat că o bună relaționare în interiorul organizației este cheia succesului.”

În ansamblu, cifră vânzărilor HPDI a crescut în primul semestru din acest an cu 31% față de perioada similară din 2018, atingând 350.000 euro. Toate segmentele de servicii au înregistrat creşteri: coaching – dublarea valorii vândute, training – cu 40% (peste 144.000 euro), team building – cu 19%. Petru Păcuraru apreciază că „România traversează o perioadă de creștere a pieței pe care activează HPDI, dar, în același timp, și de maturizare și așezare. Observăm o evoluție și mai accentuată față de 2018, din zona de team building ca pură evadare de la birou și de programe de training concentrate strict pe o problemă, către procese de dezvoltare și sudare a echipelor, de transformare a companiilor, de creștere a abilităților de interacțiune. De ce? Pentru că astfel oamenii vor fi mai mulțumiți și se vor simți stimulați, vor colabora mai bine la crearea și implementarea unor produse sau servicii de calitate, deci profitabilitatea afacerii și gradul de retenție al angajaților vor crește. Nu în ultimul rând, nevoia de a se adapta și de a integra competențele digitale duce la un număr crescut de solicitări pentru programe de training”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...