Crucea Roșie Română, P3 Logistic Parks, Carrefour România aduc Cutia cu Bucurie

Date:

Un parteneriat între Crucea Roșie Română, dezvoltatorul P3 Logistic Parks și Carrefour România permite derularea unei noi ediții a campaniei „Cutia cu Bucurie”, în sprijinul familiilor vulnerabile. Beneficiare sunt840 de familii din județele Ilfov, Olt, Teleorman și Tulcea, care primesc pachete cu alimente de bază greu perisabile: făină, mălai, ulei, bulion, griș, paste făinoase, conserve de carne, supă la plic, lapte UHT, cereale, zahăr (în total, 16.000 de produse).  

Acțiunea umanitară este o campanie inițiată de Carrefour România, Crucea Roșie Română și Green PC Ambalaje în anul 2020; anul acesta, campaniei i s-a alăturat anul dezvoltatorul P3 Logistic Parks (P3). 

Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română: „Pandemia Covid-19 nu este doar o criză de sănătate, ci și o criză socială și economică. Ea a afectat cel mai tare oamenii săraci, accentuând problemele sociale deja existente în cazul lor. Nimeni nu trebuie lăsat singur în fața acestei provocări. Asigurarea unui minim necesar de hrană pentru a-i ajuta să supraviețuiască în această perioadă, a devenit o preocupare constantă pentru organizația noastră. Suntem recunoscători partenerilor noștri de cursă lungă Carrefour România pentru inițiativa de a continua campania inițiată anul trecut, Cutia cu Bucurie și aducem mulțumiriP3 Logistic Parks, care s-a alătura acestui demers umanitar cu o donație generoasă”. 

Sînziana Pardhan, Managing Director P3 România: „Responsabilitatea a fost întotdeauna una dintre valorile P3, iar din postura de dezvoltator și manager de spații logistice simțim un sentiment de responsabilitate aparte față de comunitățile în care ne desfășurăm activitatea. Poate că mai pregnant în această perioadă dominată de restricții sociale și incertitudini economice. În acest context, ne-am alăturat cu bucurie inițiativei derulate de partenerul nostru Carrefour și Crucea Roșie Română și am convingerea că împreună cu echipele de voluntari P3 vom reuși să aducem un strop de alinare, în această perioadă dificilă, în casele a peste 800 de familii vulnerabile din zonele vizate”.

P3 Logistics Parks subliniază că „mizează pe ideea de comunitate și are în vedere să adăuge constant facilități care să întâmpine cât mai bine nevoile și interesele chiriașilor și să sporească gradul de confort pentru cele câteva mii de oameni care își desfășoară activitățile zilnice în perimetrul parcului, marea majoritate rezidenți ai localităților învecinate. Cu o suprafață închiriabilă de 380.000 de m2 dispuși în 14 depozite, acces direct la A1, soșeaua de centură și coridorul pan-european 4, un restaurant cu auto-servire cu 200 de locuri la interior și terasă proprie, terminale feroviare pentru transport mărfuri și călători, dar și o facilitate de tip hostel în construcție, P3 Bucharest A1 este cel mai complex parc industrial din România”.

Anca Damour, membru în Comitetul Executiv al Carrefour România: „Rămânem un partener al comunităților în care suntem prezenți și continuăm să sprijinim sute de familii care, în contextul pandemiei, trec prin situații critice. Responsabilitatea stă la baza filosofiei business-ului Carrefour, prin urmare vom continua să contribuim la binele comunității și să fim alături de persoanele care au nevoie de susținere, atât prin proiectul Cutia cu Bucurie, cât și prin alte programe pe care le desfășurăm. Alături de partenerii noștri acționăm ghidați de puterea solidarității în fața greutăților și ne dorim să le oferim acestor oameni hrana necesară și puterea de care au nevoie pentru a merge mai departe”.

Carrefour România reamintește că în 2020 „a donat Crucii Roșii Române 1.300 de „Cutii cu Bucurie” pe care voluntarii le-au distribuit în 26 de județe ale țării, persoanelor nevoiașe, iar începând cu 2021, Crucea Roșie se află printre ONG-urile beneficiare ale programului Act For Good, lansat de Carrefour România la începutul anului. Cu suportul consumatorilor, Crucea Roșie Română a beneficiat prin acest program de o primă donație de 138 de Cutii cu Bucurie, iar în total au fost donate peste 1.200 de cutii pentru cele 9 ONG-uri incluse în program. Act For Good transformă orice tranzacție într-o faptă bună care #SePune pentru binele mai mare. Prin fiecare sesiune de shopping, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri. Totul integrat în aplicația Carrefour, o platformă care conectează într-un singur loc cumpărăturile, responsabilitatea socială, susținerea comunității și experiențele personale”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Provocările Fiscale în Sectorul Petrolului și Gazelor Naturale din România

de Tănase Stamule decanul Facultății de Administrarea...

Sectorul turistic se așteaptă la un 2024 puternic 

Turismul internațional este așteptat să recupereze în 2024 pe...

HIDROELECTRICA: Barajului Izvorul Muntelui – în perfectă siguranță după seism

În data de 28 martie 2024, în regiunea Moldova,...

Prevenirea fraudei: investiție-cheie pentru succesul businessului

de Denisa Simion (foto), Manager, Consultanță Financiară, Servicii Corporate...