Delta Studio, sisteme inovatoare de lucru cu publicul

Date:

Delta Studio, companie cu capital integral românesc, lider de piață cu soluții de top în amenajări interioare, anunță implementarea unui ansamblu de măsuri pentru protejarea angajaților și a clienților, odată cu aplicarea unor sisteme inovatoare de lucru care să permită continuarea activității.

Dragoș Bonea, directorul general al companiei Delta Studio, subliniază: „Perioada actuală reprezintă o adevărată provocare, pe de o parte prin distanța fizică pe care o impune între persoane. Pe de altă parte, este o și perioadă în care conectivitatea online apropie oamenii și permite continuarea activităților și proiectelor. La Delta Studio, am investit mult în ultimii ani în digitalizarea ofertei și a serviciilor. În același timp, am investit în crearea de stocuri semnificative pentru produsele noastre, astfel încât putem să onorăm majoritatea comenzilor în această perioadă.”

Caracteristici de lucru ale perioadei:

– activitate fizică limitată la punctele în care sunt asigurate condiții stricte de igienă

– funcționare a depozitului central în circuit închis

– livrări asigurate în regim extern, cu respectarea normelor actuale de siguranță.

Facilități pentru clienți:

– documentare și lansarea comenzilor online – folosind site-ul companiei, cu toate informațiile despre produse, inclusiv stocurile disponibile

– sistem de consiliere video (în curs de finalizare) – cei mai experimentați arhitecți și consilieri din showroom-ul principal oferă în timp real imaginea produselor și a soluțiilor expuse în showroom

– o întâlnire pentru experiență directă cu produse, organizată în showroom-ul principal din București, în condiții de maximă siguranță – maximum 5 clienți simultan pe o suprafață de 4.000 mp (în toate celelalte puncte, câte un singur client), măști de protecție purtate obligatoriu, participare permisă doar persoanelor care nu prezintă simptome de răceală, distanță minimă de 2 m asigurată între client și consilier, dezinfectarea la câte o oră a tuturor suprafețelor expuse contactului direct

– planificarea amenajării la distanță – facilitate inovatoare (în definitivare), aplicație online dedicată, care „implică arhitecți cu experiență și înlesnește derularea proiectului dorit de client premergător selecției și comenzii de produse. Proiectul completează ideile de amenajare și configurații de produse pentru fiecare spațiu al locuinței, deja prezente în site-ul companiei”

– livrarea tuturor comenzilor cu titlu gratuit, indiferent de valoare – restricționarea accesului pentru ridicarea directă a produselor.

Tudor Cartianu, CEO al Delta Studio, accentuează: „Trecem printr-o perioadă delicată, care îndeamnă la prudență și responsabilitate din partea fiecăruia dintre noi. Principala noastră prioritate este să creăm medii sigure de lucru, pentru toate persoanele implicate și să asigurăm continuitate pentru proiectele partenerilor noștri, de la clienți individuali la dezvoltatori imobiliari, care se bazează pe stocurile noastre în acest moment”.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...