Demontarea miturilor despre bere

Date:

Asociația Berarii României lansează campania #BerePeBune, cu mesajul „Împreună demontăm miturile despre bere”.

Julia Leferman, director general asociația Berarii României, ne oferă detalii:Campania își propune să demonteze, pe un ton relaxat, amuzant și prietenos, preconcepțiile despre bere. Deși trăim într-o societate modernă în care fiecare afirmație poate fi susținută de profesioniști avizați cu date științifice, suntem în continuare influențați de opinia populară și de miturile cu privire la alimentele pe care le consumăm. De aceea, spunem clar și răspicat că berea este foarte potrivită unui stil de viață echilibrat atâta vreme cât este consumată moderat. Este alegerea perfectă pentru momentele de relaxare alături de prieteni sau de familie, acasă sau la terasă, la mare sau la munte, la petreceri selecte, concerte sau evenimente sportive”.

Ambasadorii campaniei sunt: Cori Grămescu, Radu Vâlcan, Nicolai Tand, Lavinia Ioana și somelierul de bere Virgil Dumitrașcu.

Centrul de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție informează că berea, „consumată cu moderație, susține un stil de viață echilibrat, nu îngrașă și poate avea efecte benefice asupra sănătății! Un pahar de bere cu 5% alcool conține același număr de calorii precum o cantitate similară de suc de portocale, o banană de dimensiune medie sau un pahar de lapte (https://www.beresanatatenutritie.ro/galerie-foto/#gallery-3).

Asociația Berarii României subliniază că „berea este un produs 100% natural. Ingredientele care intră în compoziția ei – 90% apă, orz, hamei și drojdie – sunt de cea mai bună calitate, provenind în cea mai mare parte din agricultura locală. Chiar dacă consumată în cea mai mare parte de bărbați, berea este o băutură aleasă din ce în ce mai des și de către femei. Categoria și-a îmbunătățit semnificativ reputația printre românce în ultimii ani, în mare parte și datorită variantelor cu conținut scăzut de alcool, a mixurilor de bere sau a berilor cu arome, segmente aflate într-o tendință de creștere și pe piața locală. (Reputation RepTrak® Pulse – https://www.berariiromaniei.ro/reputatia-berii-si-a-berarilor-romani-a-crescut-semnificativ-in-ultimii-doi-ani/)

Asociația Berarii României reprezintă de 17 ani „vocea comună a industriei locale de bere. Obiectivele sale sunt să sprijine dezvoltarea unui sector durabil, să promoveze un mediu competițional transparent, să asigure un tratament egal și corect în fața instituțiilor de reglementare și să educe consumatorii de bere cu privire la beneficiile și consumul responsabil de bere. Din 2008, Asociația Berarii României a devenit parte a marii familii a producătorilor de bere europeni, aderând la organizația Berarii Europei, fondată în 1958 la Bruxelles. Membrii săi actuali sunt importanți producători de bere din România: BERGENBIER SA, HEINEKEN România SA, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, URSUS BREWERIES și MARTENS, alături de microberăria CLINICA DE BERE. Împreună, cei șase producători furnizează 85% din cantitatea de bere consumată în România. Totodată, din Asociație fac parte și reprezentanți ai producătorilor de materii prime: SOUFFLET MALT ROMANIA și  ASOCIAȚIA PRODUCĂTORILOR DE HAMEI DIN ROMÂNIA. Industria berii pune un accent deosebit pe managementul sustenabilității, în sensul eficientizării consumului de apă și de energie în producţia de bere sau în reducerea amprentei de CO2. De asemenea, este sectorul economiei cu cea mai mare pondere de ambalaje reutilizabile puse în circulație voluntar”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...