Donații în campania umanitară „Zid de bine”

Date:

Asociația „Zi de Bine”, în parteneriat cu compania Kaufland România, a finalizat o primă etapă a campaniei „Zid de Bine”: o pictură murală pe 250 mp în curtea spitalului de copii „Grigore Alexandrescu” (foto Adrian Ștefănescu). Lucrarea este creația muraliștilor de la Sweet Damage Crew și constituie cauza lunii iunie. Asociația „Zi de Bine” dedică fiecare lună unei cauze sociale la a cărei susținere invită să contribuie persoane și companii care își serbează aniversarea în luna respectivă.

Referitor la acțiunea din luna iunie, fondatoarele Asociației „Zi de Bine”, Melania Medeleanu și Luciana Zaharia, subliniază: „Am avut mari emoții când ne-am reluat activitatea obișnuită după 3 luni de #scutpentruspitale  în care am avut alături peste 110 sponsori și 32.000 de donatori individuali. A fost un efort fenomenal care a stors de puteri și de finanțe pe toată lumea. Și nu am greșit să stăm cu inima strânsă. Comportamentul donatorilor s-a schimbat și diferențele între campania de dinainte de pandemie și campania de după, sunt ca de la cer la pământ. Oamenii au obosit și este de înțeles. Cu atât mai importantă și mai de apreciat este acum implicarea din partea companiilor care încă pot să ajute”.

Din perspectivă artistică, Florin B. Cage, manager Sweet Damage Crew, accentuează: „Ne-am alăturat acestui proiect fără să stăm prea mult pe gânduri. Este o cauză specială care avea nevoie de o pictură pe măsură. Totul a pornit de la ideea de CURAJ! Și cine are mai mult curaj decât un super-erou? Dar, uneori, și super-eroii sunt nevoiți să aștepte. Al nostru tocmai și-a lansat avionul de hârtie și așteaptă să vadă unde aterizează. Tot astfel și copiii aflați în spital sunt nevoiți să învețe lecția răbdării. Ei trec prin momente dificile și au nevoie de curaj, răbdare și de un spațiu în care să evadeze. Așa s-a născut #SuperKid, un personaj curajos care nu este adult, ci un copil, ca oricare altul, însă cu mască și mantie de erou. Tehnica pe care am utilizat-o este un mix între foto-realism (personajul) și un stil pueril, similar felului în care desenează un copil (casele, blocurile și soarele în colțul picturii). Am vrut, de asemenea, ca pictura noastră murală să protejeze mediul și implicit lumea în care copiii de acum vor deveni adulți și am folosit o vopsea specială care purifică aerul. Din tool kit au făcut parte vopselurile Vimuro Paints și Airlite Sunlight Exterior“.

Acțiunea continuă cu pictarea unui al doilea zid, la Institutul pentru Ocrotirea Mamei și Copilului din București. Donații către Asociația „Zi de Bine” pentru Zidurile de Bine se pot face prin SMS cu textul SUS la 8862 (mesaj în valoare de 4 euro); prin transfer bancar: în contul deschis la Banca Comercială Română (RON: RO56RNCB0092166359160001); prin PayPal; donație online prin PAGO, rohelp.ro etc. Mai multe variante de donare se găsesc pe pagina asociației, www.zidebine.ro.

Este de reamintit că în campania anterioară, #scutpentruspitale, Asociația „Zi de Bine” a reușit să aprovizioneze 78 de spitale și zeci de cabinete ale medicilor de familie cu aparatură medicală, echipamente de protecție și dezinfectanți în valoare de peste 900.000 de euro.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Îngrijorările legate de inflație temperează entuziasmul investitorilor

Sezonul de raportări financiare din primul trimestru al acestui...

Toată atenția se concentrează acum pe halving-ul recompenselor de bitcoin

Săptămâna trecută a fost destul de liniștită pe piețele...