EY își propune o amprentă de carbon negativă în 2021

Date:

  • Dezideratul EY este atingerea nivelului „net zero” în 2025
  • Reducerea emisiilor absolute cu 40%
  • Noi soluții sustenabile care să ajute clienții EY să creeze valoare

EY anunță angajamentul global de a avea o amprentă de carbon negativă în 2021 prin stabilirea unor obiective de reducere semnificativă a emisiilor absolute și de eliminare și compensare a unei cantități de carbon mai mare decât cea pe care o emite.

Ținta EY în direcția reducerii amprentei de carbon reflectă așteptările colegilor noștri și ale partenerilor de business privind schimbările climatice și construirea unui viitor sustenabil. În demersul nostru, ne vom sprijini clienții să facă același lucru, vom veni cu un set de soluții globale care să accelereze acțiunile noastre și să genereze un impact cât mai mare, a declarat Bogdan Ion(foto), Country Managing Partner, EY România și Moldova și Chief Operating Officer pentru EY Europa Centrală și de Sud-Est și Regiunea Asiei Centrale.

Angajamentul de sustenabilitate EY este o parte integrantă a strategiei sale NextWave de a crea valoare pe termen lung pentru toate părțile interesate. Lansată în exercițiul financiar 2020, strategia NextWave sprijină misiunea EY de a construi o lume a muncii mai bună.

Această nouă țintă pornește de la atingerea în decembrie 2020 a unei amprente de carbon neutre de către organizația globală și subliniază angajamentul pe termen lung al EY față de mediu și de promovarea unei dezvoltări durabile.

Structurat pe șapte componente cheie, noul angajament de sustenabilitate urmărește nu numai obiectivul EY de a deveni o organizație cu amprentă de carbon negativă, ci și reducerea emisiilor totale cu 40%, în concordanță cu Science Based Targets (Obiective bazate pe știință), și de a atinge nivelul net zero în 2025.

Cele șapte componente cheie sunt:

  1. Reducerea emisiilor rezultate din deplasările în interes de serviciu cu 35%, până în exercițiul financiar 2025, față de nivelul de referință din exercițiul financiar 2019;
  2. Reducerea consumului de electricitate total al birourilor și achiziționarea în proporție de 100% de energie electrică din surse regenerabile pentru celelalte nevoi ale EY, devenind astfel membru al RE100, un grup de organizații influente care se angajează să utilizeze energie regenerabilă, până în exercițiul financiar 2025;
  3. Structurarea contractelor de furnizare a electricității prin intermediul contractelor virtuale de achiziție directă de energie (PPA), astfel încât EY să introducă în rețelele naționale mai multă energie electrică decât consumă;
  4. Asigurarea de instrumente echipelor EY care să le permită să calculeze și apoi să ia măsuri pentru a reduce cantitatea de carbon emisă atunci când desfășoară activități pentru clienții EY;
  5. Utilizarea de soluții bazate pe natură și de tehnologii de reducere a carbonului pentru a elimina din atmosferă sau pentru a compensa cantități de carbon mai mari decât emite EY anual;
  6. Investiții în servicii și soluții care să ajute clienții EY să își decarbonizeze, în mod profitabil, activitățile și să ofere soluții pentru alte provocări și oportunități în ceea ce privește sustenabilitatea;
  7. Cerința ca 75% dintre furnizorii EY, în funcție de cheltuieli, să își stabilească Science Based Targets (Obiective bazate pe știință), până cel târziu în exercițiul financiar 2025.

Carmine Di Sibio, președinte global și CEO EY, a declarat: „Avem convingerea că lupta împotriva schimbărilor climatice este un element vital al construirii unei lumi a muncii mai bune. Deși această provocare este unică și diferită pentru fiecare organizație în parte, sursa noastră de inspirație este reprezentată de cei care își stabilesc obiective ambițioase în ciuda dificultăților cu care se confruntă. EY abordează marile provocări cu entuziasm și, prin puterea celor 300.000 de angajați, nu numai că vom transforma EY astfel încât să devină un lider în materie de sustenabilitate, ci îi vom ajuta și pe clienții EY să procedeze la fel”.

Noi soluții durabile pentru a-i ajuta pe clienții EY
să își atingă obiectivele.

Pe lângă eforturile pe care le face pentru a deveni o organizație mai sustenabilă, echipele EY dezvoltă un nou set de soluții globale pentru clienții EY, menite să îi ajute pe aceștia în propria evoluție spre sustenabilitate. Soluțiile se vor concentra asupra sustenabilității bazate pe valoare, sprijinindu-i pe clienții EY să valorifice oportunitățile comerciale legate de sustenabilitate și decarbonizare, în același timp protejând și creând valoare.

EY continuă să investească în tehnologie și să își transforme activitatea, proces care a fost accelerat de pandemia COVID-19. Multe dintre schimbările care au fost implementate ca urmare a pandemiei COVID-19 vor putea sprijini EY în îndeplinirea dezideratelor în materie de sustenabilitate, ajutând echipele EY să învețe și să pună în practică noi moduri de a lucra. EY va continua să inoveze și să le utilizeze pe cele mai bune dintre acestea. De exemplu, în timpul pandemiei, echipele EY au colaborat atât cu clienții, cât și cu organizațiile EY pentru a ajuta la implementarea schimbărilor legate de locul de muncă, inclusiv un program de lucru flexibil și utilizarea pe o scară mai largă a tehnologiilor de telemuncă, care să contribuie la reducerea deplasărilor în interes de serviciu.

Prezentul angajament a fost precedat de alte măsuri luate de EY pentru a diminua impactul organizației asupra mediului și de a promova dezvoltarea durabilă. Printre acestea se numără două inițiative recente: una în colaborare cu ASR Prințul de Wales legată de „Inițiativa piețelor durabile” și cealaltă cu S30, un grup format din principalii 30 de lideri cu funcții de conducere în domeniul sustenabilității, al cărui principal obiectiv este accelerarea măsurilor luate de companii în această direcție, și aderarea la „Terra Carta”, un pact care face din sustenabilitate principala preocupare a sectorului privat. Organizația EY și-a asumat, de asemenea, un rol important în cadrul Consiliului Internațional al Afacerilor din cadrul Forumului Economic Mondial, care a elaborat un set de bază de parametri de măsurare și de raportare a informațiilor nefinanciare, destinate investitorilor și altor actori interesați.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Relația românilor cu băncile în ultimii opt ani 

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar...

Mihai Daraban: C.E. trebuie să se implice în uniformizarea modului de funcționare a camerelor de comerț europene

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României (CCIR),...

Misiune economică România-Spania la Barcelona și în Insulele Baleare

Platforma Repatriot, care conectează românii din afara granițelor cu...