FAN Courier, cifră de afaceri mai mare cu 15% faţă de anul trecut

Date:

FAN Courier, lider pe piața românească de curierat, anunţă realizarea în acest an a unei cifre de afaceri mai mari cu 15% faţă de cea atinsă în 2018, iar pentru anul viitor estimează o creștere a afacerilor cu încă 15%. Ritmul investițiilor în 2019 a fost de peste 15 milioane de euro asumate la începutul anului, sumă din care 11,5 milioane de euro au revenit devoltării flotei auto.

Fondator al companiei FAN Courier (în urmă cu peste 20 de ani) împreună cu Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai subliniază termenul „dezvoltare” drept „unul dintre cuvintele cheie care descriu cel mai bine activitatea anului în curs. Creștere și investiții sunt alte două atribute pozitive care au marcat activitatea din acest an, atât în ceea ce privește FAN Courier cât și piața de curierat pe care activăm. A fost un an bun, ne-am continuat dezvoltarea și estimăm să închidem anul cu o cifră de afaceri mai mare cu 15% față de anul trecut”.

Două momente de vârf au marcat activitatea companiei în acest an. La unul dintre ele, parafarea parteneriatului cu compania românească pentru servicii de warehousing. SLS, se refeă Neculai Mihai: „Parteneriatul cu SLS a venit în completarea planurilor noastre de dezvoltare pe segmentul de depozitare. Activitatea SLS este complementară celei în care suntem noi specializați, ei sunt profesioniști în domeniul lor așa cum noi suntem profesioniști în domeniul curieratului. Credem că va fi un parteneriat durabil în care se pun laolaltă două expertize solide, validate în timp, de aceea managementul SLS rămâne neschimbat iar CEO-ul companiei continuă să fie fondatorul său, domnul Mihai Stoica”. 

Despre succesul de profil din campania Black Friday (cu noiembrie, cea mai aglomerată lună sub raportul comenzilor), vorbeşte Felix Pătrășcanu: „Fiecare campanie Black Friday este diferită de anul anterior și când spunem asta ne referim la multe variabile – durata campaniei anunțată de retaileri, ofertele sau opțiunile cumpărătorilor. Dacă anul trecut, de exemplu, de Black Friday, televizoarele au fost vedetele campaniei, anul acesta cererea s-a modificat și s-au cumpărat mai multe produse albe (electrocasnice), pampers sau mâncare pentru câini, de exemplu. În fiecare an ne pregătim luni de zile și reușim să fim mai buni. În 2019, cifrele sunt mai bune, am înregistrat creștere  pe volum, chiar peste estimările inițiale. Dacă în prima zi ne așteptam la o creștere de 15% în volum, în realitate aceasta a depășit 20%”.

Sub aspectul implicării sociale, Fundația FAN Courier a derulat şi în acest an programul de burse „Elev la liceu”, pentru susţinerea frecventării liceului de către absolvenţi de gimnaziu proveniţi din mediul rural. În anul școlar 2019-2020, numărul elevilor înscriși în program este majorat cu 115%, cu accent „pe potențialul de dezvoltare profesională a elevilor intrați în program mai mult decât pe portofoliul de note cu care aceștia încheie al doilea ciclu școlar”. 2020 va fi și un an al consolidării parteneriatelor semnate chiar în primul an de activitate. Detalii oferă Magda Cristescu, directorul executiv al Fundației FAN Courier: „În cel de-al doilea an de proiect Elev la liceu am ales să extindem numărul beneficiarilor cu 15% astfel că în prezent, avem 46 de copii care beneficiază de bursă la liceu în loc de 40. Pentru acest an școlar(2019-2020), am decis să selecționăm 6 copii peste numărul de burse anunțat inițial, copii cu rezultate mai slabe la învățătură dar care provin din familii grav defavorizate financiar dar și cu situații locative care le pun în pericol dezvoltarea socială. Suportul oferit de Fundație a ținut în acest caz de dorința de a învăța pentru a-și depăși condiția familială în principal și doar în secundar de notele din catalog”.

Fundația FAN Courier a semnat împreună cu Federația Română de Handbal prelungirea parteneriatului privind organizarea Cupei României la handbal, parteneriat care va continua și în următorii trei ani.

De asemenea, Fundația FAN Courier are ca prioritate pentru anul viitor colaborarea cu organizația neguvernamentală „Plantăm fapte bune”, în susţinerea programului de reîmpăduriri dezvoltat de aceasta.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Concurs european de educație financiară organizat de Asociația Română a Băncilor

  Asociația Română a Băncilor, în parteneriat cu Banca Naţională...

Provocările Fiscale în Sectorul Petrolului și Gazelor Naturale din România

de Tănase Stamule decanul Facultății de Administrarea...

Sectorul turistic se așteaptă la un 2024 puternic 

Turismul internațional este așteptat să recupereze în 2024 pe...

HIDROELECTRICA: Barajului Izvorul Muntelui – în perfectă siguranță după seism

În data de 28 martie 2024, în regiunea Moldova,...