Gest umanitar al unor branduri puternice

Date:

Procter&Gamble, Profi și Crucea Roșie Română au echipat 41 de maternități de stat din România cu peste 80 de pătuțuri noi și 7.600 de lenjerii de pat, ca parte a campaniei ,,Hai să dăruim un nou început pentru un nou-născut”. Cadrul pentru constituirea esenţei acestui demers l-au asigurat magazinele Profi. În perioada iunie-septembrie 2017, o parte din valoarea vânzărilor cumulate de produse Ariel, Lenor și Pampers, mărci de referinţă în portofoliul Procter&Gamble, a fost direcționată către această cauză, iar Crucea Roșie Română a identificat nevoile maternităților. Distribuirea materialelor a demarat în decembrie (foto). Ioan Silviu Lefter, director general al societăţii Crucea Roșie Română, subliniază: „Maternitatea este locul în care cei mici iau contact pentru prima dată cu mediul extern, fiind un spațiu esențial atât pentru starea lor de bine, cât și a mamelor. Astfel, într-un efort colectiv, ne-am propus ca prin aceasta inițiativă să transformăm mai multe secții de nou-născuți din țară într-un loc mai bine echipat, care răspunde nevoilor acestora. Ne bucurăm să fim  alături de o inițiativă atât de frumoasă, care ne-a invitat, pe fiecare din noi, la un exercițiu de solidaritate.”

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Promelek XXI mizează pe un avans cu 25% al business-ului pe segmentul soluțiilor de energie regenerabilă

În contextul unui interes global crescut pentru soluții de...

Alfa Software: venituri cu 30,7% mai mari în 2023, profitul net crește cu 43,3% 

Alfa Software, unul dintre furnizorii de sisteme informatice de...

Studiu BCG: Procentul românilor care caută activ de lucru în străinătate scade semnificativ

Doar 8% dintre români căuta activ un loc de...

STUDIU: 70% dintre români cunosc cazuri de violență domestică, însă doar 4% au anunțat autoritățile

Românii condamnă ferm agresiunile fizice, dar sunt mai indulgenți...