Gest umanitar al unor branduri puternice

Date:

Procter&Gamble, Profi și Crucea Roșie Română au echipat 41 de maternități de stat din România cu peste 80 de pătuțuri noi și 7.600 de lenjerii de pat, ca parte a campaniei ,,Hai să dăruim un nou început pentru un nou-născut”. Cadrul pentru constituirea esenţei acestui demers l-au asigurat magazinele Profi. În perioada iunie-septembrie 2017, o parte din valoarea vânzărilor cumulate de produse Ariel, Lenor și Pampers, mărci de referinţă în portofoliul Procter&Gamble, a fost direcționată către această cauză, iar Crucea Roșie Română a identificat nevoile maternităților. Distribuirea materialelor a demarat în decembrie (foto). Ioan Silviu Lefter, director general al societăţii Crucea Roșie Română, subliniază: „Maternitatea este locul în care cei mici iau contact pentru prima dată cu mediul extern, fiind un spațiu esențial atât pentru starea lor de bine, cât și a mamelor. Astfel, într-un efort colectiv, ne-am propus ca prin aceasta inițiativă să transformăm mai multe secții de nou-născuți din țară într-un loc mai bine echipat, care răspunde nevoilor acestora. Ne bucurăm să fim  alături de o inițiativă atât de frumoasă, care ne-a invitat, pe fiecare din noi, la un exercițiu de solidaritate.”

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

PwC Internal Audit Study: Îngrijorați  de riscurile tot mai mari, managerii vor ca auditul să acționeze mai rapid și din proprie inițiativă 

de Mircea Bozga, Partener PwC România Managementul companiilor își dorește...

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

B.D.G. Import, singura companie cu acționariat 100% românesc din...

Peste 220 de daune avizate ca urmare a furtunilor

Furtunile de la începutul acestei luni au dus la...