IKEA intră și pe segmentul comerțului online

Date:

Grupul Ikea vine cu o nouă strategie de vânzări, lansând un proiect prin care va vinde mobilă prezentată prin site-uri on-line de comerţ, , scrie Financial Times.

Torbjörn Lööf, directorul Inter Ikea, este de părere că  decizia de a colabora cu grupuri online de retail este parte a unui amplu plan de restructurare, care include şi trecerea la noi tipuri de magazine, situate în centrele oraşelor.

„Este vorba de cea mai mare evoluţie în modul în care clienţii interacţionează cu Ikea de la crearea conceptului”, a explicat Torbjörn Lööf pentru Financial Times.

Proiectul prezentat de Lööf intervine pe fondul crizei fără precedent din domeniul retail. Unele dintre cele mai mari companii din lume – inclusiv Sears şi Toys ‘R’ Us – au ajuns în pragul falimentului, iar vânzările a numeroase malluri din Statele Unite au scăzut puternic din cauza trecerii clienţilor în mediul online.

Această decizie din partea Ikea a intervenit  pentru a face faţă concurenţei din mediul online, deoarece și alte companii mari de retail depun eforturi în acest sens.

„În mod tradiţional, reţeaua Ikea se axa pe vânzări în centre comerciale mari. Acest lucru se schimbă, apar provocări privind modul de a face afaceri. Învăţăm rapid şi mergem înainte”, a precizat Lööf, pentru FT.

 

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Implicațiile legislației REIT în contextul pieței imobiliare din România

| de Laurențiu Stan, consultant financiar (foto)

Atenție la valoarea în vamă – noi ghiduri de simplificare emise de Comisia Europeană vin în sprijinul importatorilor

de Mihai Petre, Director, Global Trade, EY RomâniaCosmin Dincă,...

PwC Internal Audit Study: Îngrijorați  de riscurile tot mai mari, managerii vor ca auditul să acționeze mai rapid și din proprie inițiativă 

de Mircea Bozga, Partener PwC România Managementul companiilor își dorește...