ING Bank, rezultate financiare 2018

Date:

ING Bank România anunţă că anul trecut a ajuns la un total al clienţilor de 1,29 milioane, ceea ce reprezintă o creştere cu 13% față de 2017. Tot în 2018, ING a revenit pe piața de capital, a trecut de 25 miliarde lei portofoliu de credite şi a atins cota de piață de 10,1%.

În calitate de CEO al ING Bank România, Michal Szczurek (foto) subliniază: „În 2018 am înregistrat cea mai mare creștere de până acum în România. Pe parcursul acestor 25 ani, prin creștere organică constantă, am reușit să acoperim o cotă de piață pe creditare formată din două cifre, respectiv de 10,1%. Am majorat numărul de clienți activi pe segmentul de retail cu 13% și ne-am îmbunătățit prezența digitală prin atingerea unui nou record de 112 milioane autentificări în Home’Bank. Clienții noștri văd tot mai mult ING Home’Bank ca platforma principală de banking, cu opțiuni complete pentru realizarea de transferuri și pentru accesarea de produse. Din anul 2018,  clienții Mid-Corporate și IMM-uri au la dispoziție și ING Business, care este mai mult decât o soluție de internet banking B2B clasică, fiind prima platformă omni-channel din țară. Strategia noastră digitală va continua și în 2019, completând oferta ING cu servicii simple și relevante, îmbunătățind în același timp consultanța din office-uri pentru acele momente-cheie din viața clienților noștri”.

Din multitudinea realizărilor de anul trecut, se impune atenţiei atingerea primului miliard de euro credite acordate clienților de Divizia de Mid-Corporate Banking, care include și categoria IMM-urilor. De asemenea, este de reliefat că platforma ING Home’Bank a înregistrat 112 milioane vizite, devenind „principala platformă de banking pentru clienți, având opțiuni de plată și acces la serviciile băncii”. În aceeaşi ordine de idei, numărul de înregistrări pe platforma Home’Bank a crescut cu 64% față de 2017, iar al tranzacţiilor, cu 35%.

Mihaela Bîtu, director general adjunct și Head of Wholesale Banking, conchide: „2019 este un an de sărbătoare pentru ING Bank România, ce marchează o dublă aniversare – 25 ani de activitate în segmentul corporativ și 15 ani pentru diviziile Retail și Mid-Coporate. Încă de la înființare, banca noastră a pus în prim-plan clienții și dorința de a oferi o experiență distinctă în sectorul bancar românesc. Urmărind cu consecvență această strategie, și exclusiv prin creștere organică, ING a ajuns una dintre băncile de top din România, ceea ce ne dă multă satisfacție, dar și determinarea de a continua să ne afirmăm pe piața românească prin inovație și aplecarea către nevoile clienților. Prin tot ceea ce facem, urmărim să avem un impact pozitiv asupra vieții oamenilor și a societății în general. În ultimii 5 ani am investit peste 26 milioane RON în programe sociale precum Startarium sau Banometru. Sustenabilitatea este de asemenea una dintre preocupările strategice ale grupului ING, peste 30% din portofoliu de credite corporative al ING România fiind clasificat ca sustenabil”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...