Investiţie cu peşte sălbatic în centrul Bucureştilor  

Date:

Un start-up având ca nucleu primul restaurant care oferă specialități pe bază de pește și fructe de mare marca „Alfredo Seafood” s-a deschis într-o zonă efervescentă a Bucureştilor, în incinta Pieței Floreasca. Se cheamă „BistroMar”, investiţie de 200.000 de euro, afacere de familie a fraţilor Mihai Cristian Dărmănescu – directorul general al noului restaurant și fondatorul firmei „Alfredo Seafood”, marcă de referinţă în domeniul peştelui şi fructelor de mare şi Diana Dărmănescu – antreprenor cu specializări înalte şi rezultate pe măsură.

Caracteristicile de nou, unic şi spectaculos care scot investiţia de faţă din rutina întreprinderilor de acest fel se regăsesc în folosirea unei game foarte variate de pește sălbatic, soiuri de acvacultură şi fructe de mare aduse direct (la propriu, într-un timp de la 10 la cel mult 60 de ore de la prindere) din mările lumii, care se prepară în fața clientului. Fac asta chef Cătălin Jernoiu şi echipa, cu şcoală şi practică de profil.

Universul transfigurat în artă culinară la „BistroMar” este populat de tonul roşu, lupul de mare, dorada regală sălbatică, scorpia de mare, creveţii sălbatici de Argentina, peştele spadă, peştele dulgher pe nume John Dory şi peştele undiţar, puzderie de scoici, stridii, langustine şi peşti comuni, precum codul, merluciul, heringul, macroul. Restaurantul cu bunătăţi şi live cooking show-uri este completat, în acelaşi spaţiu, cu un magazin de produse crude şi unele ambalate livrate exclusiv de „Alfredo Seafood” (foto „BistroMar”).

Mihai Cristian Dărmănescu esenţializează: „Am gândit BistroMar ca pe o îmbinare între un Gourmet Bistro unde sunt servite specialităţi savuroase gătite după reţete semnate de chef Cătălin Jernoiu şi o pescărie unde vindem atât produse crude vrac, cât şi ambalate. De asemenea, clienţii pot alege varianta take away, luând acasă preparatele pregătite chiar în faţa lor”.

Sub aspectul businessului, obiectivul imediat este atingerea pragului de rentabilitate după un prim semestru de funcţionare. În perspectivă, cifra de afaceri propusă pentru sfârşitul lui 2019 este de 100.000 de euro lunar.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Sectorul turistic se așteaptă la un 2024 puternic 

Turismul internațional este așteptat să recupereze în 2024 pe...

HIDROELECTRICA: Barajului Izvorul Muntelui – în perfectă siguranță după seism

În data de 28 martie 2024, în regiunea Moldova,...

Prevenirea fraudei: investiție-cheie pentru succesul businessului

de Denisa Simion (foto), Manager, Consultanță Financiară, Servicii Corporate...

OMNIASIG a plătit daune în baza polițelor de sănătate aproximativ  47 milioane de lei în 2023

OMNIASIG Vienna Insurance Group a plătit pentru cele aproximativ...