Leroy Merlin vizează prima poziţie pe piaţa DYI din România

Date:

Leroy Merlin – retailer de referinţă în bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit – este în present numărul 2 pe piața de DYI din România și vizează prima poziţie. O cale în acest sens o reprezintă întărire a brandului, obiectiv pentru care în Comitetul de direcţie a fost cooptat un membru de marcă: Andreea Mihai (foto), ca lider de marketing si e-commerce. Ea adduce expertiza acumulată în 18 ani la compania Carrefour. Decizia şi-o argumentează prin caracterizarea pe care o face companiei Leroy Merlin, care apreciază că „pune în centrul atenție eforturilor zilnice OMUL – atât omul client, cât și omul colaborator în cadrul companiei”, accentuând: „Cultura companiei în acest sens este atât de puternică, încât m-a cucerit”.

Este de reamintit că, în contextul acțiunilor de CSR, Leroy Merlin a trecut din februarie 2017 la delistarea tuturor produselor din lemn provenite de la companii naționale și internaționale care nu respectă standardele de sustenabilitate și certificările FSC (Forest Stewardship Council) si PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification), demersul făcând parte „din filosofia de afaceri a Leroy Merlin, care pune accent pe etica în afaceri, sustenabilitate și grija pentru mediul înconjurător”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...