Memento Group reprezintă TUI Group pe piaţa turismului în România

Date:

Cel mai mare grup de turism din România, Memento Group, deținătorul Christian Tour, turoperatorul român numărul 1 ca volum de vânzări, devine reprezentat pe piața de profil de la noi a celui mai mare grup de turism din lume, TUI Group. Oferind acestă informaţie, Cristian Pandel, CEO al Memento Group, sintetizează esenţa unei asocieri de vârf, cu valoare de eveniment. În esenţă, este vorba despre faptul că TUI Group va deschide agenții în toată țara, iar publicul va avea acces la toate hoteluri de pe mapamond din baza deţinută de TUI Group, cu serviciile şi tarifele aferente. Sublinierea momentului este că „franciza TUI va activa în țara noastră sub brandul TUI TravelCenter (www.tuitravelcenter.ro), va avea sedii proprii, care vor funcționa în paralel cu agențiile Christian Tour, și va beneficia de un site dedicat și o echipă de vânzare și conducere proprii”. 

Prezent la București, Michael Lettner, TUI Head of Sales CEE, subliniază: „Suntem foarte fericiți și mândri că am reușit să ne asociem cu Memento Group, ceea ce reprezintă un pas mare. Ca piață în creștere, România este foarte importantă pentru grupul TUI, care oferă un portofoliu bogat călătorilor români, de la pachete low-budget până la călătorii de lux. Cu noul nostru partener, suntem convinși că ne vom continua creșterea în România”.

TUI TravelCenter anunţă că „va oferi cazări, transport (terestru și aerian), activități la destinație, pachete turistice, tururi, croaziere, vacanțe exotice și city break-uri” şi că „va opera propriile zboruri charter către destinații populare de vacanță în rândul turiștilor români, precum Grecia, Turcia și Spania, zboruri care vor fi împachetate cu cazări în hoteluri din întreaga lume, printre care și cele aflate sub brandul propriu: TUI Blue (potrivite pentru adulți și pentru familii, în egală măsură), TUI Magic Life, RIU, TUI Suneo, Robinson, TUI Sensatori”; totodată, „va revinde produsele turistice ale tuturor turoperatorilor români”.

Ca detalii, Cristian Pandel, CEO al Memento Group, accentuează că „investiția de început este de peste 1,5 milioane de euro în primul an de operare și de peste 5 milioane de euro în următorii cinci ani. În primul an de operare, vor fi deschise 15 agenții TUI TravelCenter, care vor acoperi 13 dintre cele mai mari orașe ale țării, precum București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Arad, Brașov etc. Toate sediile vor funcționa sub brandul TUI TravelCenter și vor beneficia de o poziționare centrală în orașe. De asemenea, angajații din România vor participa la traininguri în Austria cu profesioniști din cadrul TUI Austria”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Sectorul turistic se așteaptă la un 2024 puternic 

Turismul internațional este așteptat să recupereze în 2024 pe...

HIDROELECTRICA: Barajului Izvorul Muntelui – în perfectă siguranță după seism

În data de 28 martie 2024, în regiunea Moldova,...

Prevenirea fraudei: investiție-cheie pentru succesul businessului

de Denisa Simion (foto), Manager, Consultanță Financiară, Servicii Corporate...

OMNIASIG a plătit daune în baza polițelor de sănătate aproximativ  47 milioane de lei în 2023

OMNIASIG Vienna Insurance Group a plătit pentru cele aproximativ...