Orientări pe piaţa aparatelor de aer condiționat

Date:

Un studiu ale cărui rezultate pot fi de interes în plin sezon estival a realizat Daikin România, lider pe piața HVAC, studiu privind factorii determinanţi în decizia de cumpărare a aparatelor de aer condiționat. Criteriile care determină cumpărarea sunt, în ordine: calitatea, eficiența energetică, silențiozitatea, precum și profesionalismul echipei de consultanță. Prețul contează în proporţie de numai 11% la nivelul posesorilor de aparate de aer condiționat Daikin chestionaţi. Tendinţele de orientare se dovedesc în creştere pentru echipamente cu tehnologii inovatoare: programare de la distanță prin telefon, nivel scăzut de zgomot, senzori de prezență care depistează persoana și orientează debitul de aer în direcția opusă, filtre de curățare a aerului. Ca surse de documentare, dominante sunt platforma online a producătorului și a partenerului autorizat (indicată cu pondere de 56%) şi mersul direct în showroom (30%).

Alexandru Rusu, Residential Sales Manager Daikin Romania, subliniază: „Cumpărătorii din România au acum mult mai multe așteptări de la aparatul de aer condiționat decât în urmă cu câțiva ani, motiv pentru care prețul nu mai reprezintă principalul factor în funcție de care aceștia fac alegerea. Sunt interesați de modele echipate cu tehnologii avansate și sunt dispuși să plătească mai mult în acest sens. Iar rezultatele studiului pe care îl desfășurăm în fiecare an în rândul clienților finali Daikin pentru măsurarea nivelului de satisfacție, ne arată că posesorii de aparate de aer condiționat se orientează spre sisteme de înaltă calitate. Își doresc un sistem echipat cu tehnologii care previn risipa de energie, beneficiind astfel de un cost scăzut la factura de energie electrică. Noile tehnologii facilitează un plus de confort prin funcții avansate, precum Ochiul Inteligent care detectează prezența persoanei din cameră și o protejează de contactul direct cu jetul de aer, direcționându-l într-o zonă diferită. La fel de importantă este opțiunea de monitorizare și control a sistemul de climatizare din orice locație și în orice moment prin Online Controller”.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...