Pachetele turistice achitate online, creştere cu 40% faţă de 2019

Date:

Vânzările online de pachete turistice au crescut cu 40% la actualul de început de an faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit datelor înregistrate de Christian Tour, cel mai mare operator român de chartere de pe piața autohtonă.Cristian Pandel, CEO Christian Tour, apreciază că „în general, românii sunt încă reticenți când vine vorba despre cumpărături online, mai ales dacă vorbim despre sume mai mari, așa cum sunt cele la pachetele turistice. Din fericire, atitudinea față de e-commerce se schimbă, iar cifrele înregistrate în online de Christian Tour arată că turiștii încep să se obișnuiască nu doar să caute informații pe site-urile agențiilor de turism, ci și să achiziționeze efectiv vacanța din mediul online. Astfel, de la începutul anului, valoarea totală a vacanțelor cumpărate online, de pe christiantour.ro, depășește 1 milion de euro, ceea ce ne încurajează să facem și mai multe investiții în zona online, ȋn sensul îmbunătățirii serviciilor oferite clienţilor noştri, dar mai cu seamă ȋn optimizarea experienţei de cumpărare online”.

Cele mai solicitate destinaţii prin online sunt, în ordine, Antalya, Thassos, Zakynthos, Nisipurile de Aur, Creta Heraklion, Hurghada, Lefkada, Eforie Nord, Mamaia, Halkidiki.

Valoarea medie a unui pachet achiziționat online pe christiantour.ro este 1.100 de euro pentru două persoane (1.500 de euro, pentru unele destinații, precum Antalya și Egipt, unde turiștii caută și hoteluri de lux). În această perioadă, reducerile early booking maxime sunt de până la 52% din valoarea pachetului.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Implicațiile legislației REIT în contextul pieței imobiliare din România

| de Laurențiu Stan, consultant financiar (foto)

Atenție la valoarea în vamă – noi ghiduri de simplificare emise de Comisia Europeană vin în sprijinul importatorilor

de Mihai Petre, Director, Global Trade, EY RomâniaCosmin Dincă,...

PwC Internal Audit Study: Îngrijorați  de riscurile tot mai mari, managerii vor ca auditul să acționeze mai rapid și din proprie inițiativă 

de Mircea Bozga, Partener PwC România Managementul companiilor își dorește...