Pandemia a accelerat alfabetizarea digitală: numărul elevilor care urmează cursurile Logiscool România a crescut cu 25% în 2020. Școala de programare lansează noi workshop-uri digitale

Date:

Școala de programare Logiscool România, lider în programe edu-tech pentru copii cu vârste între 7 și 17 ani, a încheiat anul 2020 cu o creștere de 25% a numărului de elevi înscriși, pe fondul accelerării nevoii de alfabetizare digitală mai ales în contextul pandemiei de Covid-19. În cei peste 3 ani de existență în România, la cursurile Logiscool au participat peste 20.000 de elevi.

În 2020, Logiscool și-a extins numărul de școli la nivel național, ca parte a strategiei de a aduce digitalizarea mai aproape de copiii din toată țara, și a ajuns în prezent la 40 de locații. Dezvoltarea continuă și în acest an, cu planuri pentru deschiderea de noi centre în orașe precum Botoșani, Bistrița, Focșani, Giurgiu, Piatra Neamț, Satu Mare, Slobozia, Târgoviște, Vaslui, Zalău și altele unde există o nevoie acută pentru cursuri de programare pentru copii. Școala are în total peste 200 de traineri la nivel național.

Nevoia de digitalizare și alfabetizare digitală a crescut foarte mult în ultimul an, accelerată de contextul pandemiei de Covid-19 care a adus tehnologia în prim plan și a schimbat modul în care este utilizată în viața de zi cu zi. Logiscool România se adaptează tendințelor și lansează noi workshop-uri precum 3D Design, App Creation, Digital Illustration și Minecraft Modding, prin care oferă copiilor posibilitatea să dezvolte noi abilități și, astfel, să depășească stadiul de utilizatori de tehnologie, devenind creatori ai viitorului digital.

Indira Abdulvoap

„Copiii sunt tot mai preocupați de tehnologie și curioși nu doar să descopere cum o pot folosi, ci și cum funcționează și cum pot pune în practică ideile pe care le au pentru un viitor digital mai creativ, adaptat nevoilor lor. De aceea, la Logiscool venim acum în întâmpinarea lor cu 4 workshop-uri care îi vor face să înțeleagă mecanismele din spatele utilizării unei aplicații, a unui site sau a unui joc, punând accent pe gândire analitică și creativitate”, spune Indira Abdulvoap, General Manager Logiscool România.

Workshop-urile care vor putea fi urmate atât în sălile de clasă, cât și online, îmbină jocul cu principiile de programare, accentul fiind pus pe înțelegerea procesului și pe integrarea informației. Elevii vor învăța, în 5 până la 10 sesiuni în funcție de workshop-ul ales, cum să dezvolte singuri o aplicație, cum pot să modifice jocul Minecraft după propriile preferințe sau cum să proiecteze obiecte 3D pe care să le poată imprima ulterior. Noile workshop-uri nu necesită cunoștințe anterioare și pot fi desfășurate în paralel cu alte cursuri Logiscool.

Curricula Logiscool România este concepută pentru a dezvolta abilitățile tehnice ale copiilor, așa încât indiferent de meseria către care se vor îndrepta, cu siguranță având o componentă digitală, să aibă deja un set de abilități axate pe tehnologie. Astfel, școala de programare dezvoltă permanent noi tematici pentru cursuri, workshop-uri și tabere, inclusiv din sfera inteligenței artificiale. Toți elevii, indiferent că participă la cursuri în școli sau online, au acces la materiale suport și la resurse educative disponibile în platforma de învățare proprie Scoolcode.

_________________

Despre Logiscool

Logiscool România oferă cursuri de programare și robotică pentru copii și tineri cu vârste cuprinse între 7 și 17 ani. Înființată în prima parte a anului 2018, Logiscool numără deja peste 40 de școli de programare la nivel național și este în continuă expansiune.

Logiscool România face parte dintr-o rețea internațională de centre educaționale, prezentă în 17 țări din Europa, America și Asia. Până acum, peste 90.000 de elevi au participat la cursurile, taberele și evenimentele conexe oferite de Logiscool, descoperind programarea într-un mediu plăcut și inspirational.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Analiză Claudiu Cazacu, XTB: Precedent în „uber-izarea prețurilor”. Cum pot cartofii prăjiți să influențeze valoarea acțiunilor

Prețurile stabilite dinamic fac parte dintr-o strategie utilizată frecvent...

Economia informală în România: context, cauze și efecte

| de Prof. univ. dr. Cristian PĂUN, Academia de Studii Economice din București și Prof. univ. dr. Radu MUȘETESCU, Academia de Studii Economice din București

ASIGURĂRI. POLITICI PREZENTE ȘI VIITOARE

În cadrul conferinței „Asigurări. Politici prezente și viitoare” organizată...