Producătorul de cosmetice Farmec a avansat pe plan financiar

Date:

Producătorul de cosmetice Farmec anunţă o creştere a cifrei de afaceri cu 9.12% în 2017, faţă de 2016, cifra de afaceri a companiei ajungând la peste 214 milioane lei (45,8 milioane euro), conform datelor oferite de Portalul globalmanager.

Pentru 2018, compania a stabilit un program investiţional de peste 11 milioane lei (2,4 milioane Euro), pentru retehnologizare şi modernizarea producţiei, dar şi pentru dezvoltarea reţelei magazinelor de brand, atât la nivel naţional, cât şi internaţional. „Suntem primul şi singurul producător român de cosmetice care dispune de o reţea proprie de magazine de brand şi, după dublarea numărului de spaţii în 2017 (de la 11 la 21 de centre naţionale), ne propunem să deschidem alte 10 magazine în 2018, în toată ţara”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

Cu un total de peste 120.000 de vizitatori ai magazinelor de brand în 2017, valoarea medie a bonului de cumpărături s-a dublat anul trecut. În ceea ce priveşte platforma online, a fost înregistrată o medie de 5.000-6.500 de clienţi lunari, iar valoarea medie a coşului de cumpărături a fost de 150 de lei (32 euro).

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...