Profi, o nouă campanie de responsabilitate socială

Date:

Educație, sănătate, mediu, cultură și social sunt domeniile vizate de ediția din acest an a campaniei CSR „Fapte bune făcute profi”, derulate de retailerul Profi neîntrerupt de 11 ani. 

Pawel Musial, directorul general al Profi, își amintește: „Când, în 2011, am constatat că școala ar trebui să le ofere elevilor cunoștințe de IT astfel încât să fie pregătiți pentru piața muncii din viitor, ne-am hotărât să venim în ajutorul sutelor de școli din apropierea magazinelor noastre dăruindu-le mii de laptopuri și videoproiectoare; puteți vedea cum se prezintă școlile de azi. Mai apoi, am înțeles că în jurul magazinelor noastre comunitățile au multe alte nevoi stringente, așa că ne-am diversificat susținerea și am dezvoltat parteneriate cu ONG-uri specializate, de succes, care să ducă în cele mai bune condiții, acolo unde este nevoie de ea, contribuția noastră anuală de 1.5 milioane de lei. Pentru ca proiectele promovate de aceste ONG-uri să beneficieze de o parte cât mai mare din donația Profi, ele trebuie să-și activeze comunitățile astfel încât să voteze în favoarea lor, căci fiecare obține o sumă proporțională cu numărul de voturi pe care îl acumulează”. 

Campania din acest an se desfășoară între 1 și 21 septembrie. Proiectele înscrise în competiție (https://responsabilitate.profi.ro/projects) sunt:

  • Nu lăsăm pe nimeni în urmă – (Asociația Blondie) – Sănătate
  • Educând o generație, schimbi viitorul țării – (Asociatia Îngeri pentru Suflete) – Educație
  • Schimbă destinul unui refugiat – (Fundația Consiliul Național Român pentru Refugiați – CNRR, și Asociația LOGS) – Social
  • Hidroterapia schimbă vieți – (Asociația Școala Mamei Junior) – Sănătate
  • Ambulanța pentru Monumente(Asociația Monumentum) – Cultură
  • Viitor cu păduri, fără viituri – (Asociația Viitor Plus) – Mediu

Organizatorii ne oferă câteva detalii: „ca și în anii precedenți, clienții nu plătesc nimic pentru a susține campania, ci doar dedică puțin timp pentru a decide ce procent din donația Profi va ajunge la fiecare dintre aceste proiecte. Tot ce au de făcut este ca în drumul spre ieșire, să scaneze bonul de casă la infochioșcul din magazin și să aleagă căruia dintre cele șase proiecte să îi ofere punctele pe care le-au acumulat. Orice cumpărătură, indiferent de sumă, aduce clientului un punct. Oricare dintre produsele sponsorizate aduce, și el, un punct suplimentar, tot indiferent de cantitatea cumpărată. Noutatea din acest an este că se poate vota și de acasă, accesând pagina www.profi.ro/responsabilitate-sociala și completând informațiile de pe bonul de casă. Un număr de 66 de companii partenere (https://responsabilitate.profi.ro/partners) contribuie la succesul acestei campanii participând cu 348 de produse sponsorizate”.

Profi reamintește că având „aproape 1500 de magazine în 681 de localități și peste 25.000 de angajați, este nu doar retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România, dar și cel mai mare angajator privat”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Sectorul turistic se așteaptă la un 2024 puternic 

Turismul internațional este așteptat să recupereze în 2024 pe...

HIDROELECTRICA: Barajului Izvorul Muntelui – în perfectă siguranță după seism

În data de 28 martie 2024, în regiunea Moldova,...

Prevenirea fraudei: investiție-cheie pentru succesul businessului

de Denisa Simion (foto), Manager, Consultanță Financiară, Servicii Corporate...

OMNIASIG a plătit daune în baza polițelor de sănătate aproximativ  47 milioane de lei în 2023

OMNIASIG Vienna Insurance Group a plătit pentru cele aproximativ...