Iti doresti ca business-ul tau sa functioneze, sa iesi in evidenta, sa stie oamenii ca tu esti cel care ii poate ajuta? Atunci nu ai decat sa faci publicitate.

Atrage atentia asupra ta, este important pentru afacerea ta, pentru a putea avansa. Spune-le oamenilor cu ce ii poti ajuta, cu ce vii in plus, cum le poate acest lucru imbunatatii viata.

Atunci cand esti hotarat sa iti cresti afacerea este important sa nu ratezi nici o ocazie de a face publicitate. Orice material conteaza, orice detaliu din online.

Incepe prin a te folosi de materialele pe care deja le folosesti, care iti sunt la indemana. Cu siguranta folosesti pixuri, foi cu antet, agende. Personalizeaza-le! Fa-le unice, fa-le sa vorbeasca despre tine.

Cu siguranta ai carti de vizita. Ei bine, asigura-te ca acestea exprima profesionalismul tau. Asigura-te ca logo-ul companiei tale se regaseste pe acestea alaturi de slogan, informatii de contact, si alte informatii care pot spune multe despre tine dar in cateva cuvinte. Alege cu atentie cartonul cartilor de vizita. Impresia lasata celui caruia ii inmanezi cartea de vizita poate fi cea mai buna la atingerea unei carti de vizita cu plastifiere soft touch, sau la observarea cartonului reciclat.

Daca nu ai carti de vizita, nu ezita sa apelezi la profesionisti. Cartidevizita24.ro iti pune la dispozitie o multime de modele de carti de vizita potrivite pe domeniul tau de activitate, sau poti opta pentru o grafica unica si sfaturi utile.

Pe langa carti de vizita folosesti mape de prezentare, notesuri, calendare? Si pe acestea este musai sa se regaseasca sigla ta. Micile detalii conteaza. Iti vei fideliza clientii si partenerii actuali si vei atrage altii noi, cu mape personalizate, diplome personalizate,  agende, calendare personalizate, pixuri personalizate, si multe altele.

De asemenea, poti apela si la alte materiale publicitare cum ar fi roll-upul. Este ideal pentru targuri, conferinte, traininguri, diverse evenimente, sedii de firme, cinema, teatru, cafenele, evenimente mondene, simpozioane, pe care ar fi bine sa nu le ratezi. Realizeaza flyere, pliante, afise, brosuri, cataloage care sa vorbeasca despre tine, mai exact despre businessul tau. Stabileste care este publicul tinta si imparte-le catre acesta. Afisele si banner-ele amplasate in locuri strategice sunt foarte eficiente si dau rezultate foarte bune pe termen indelungat.

La realizarea tututor materialelor nu face rabat de la calitate, aceasta este foarte importanta, si va promova cu brio businessul tau.

Pe langa materialele printate, nu uita de online. Fa-ti un site, este un mod ieftin si bun de promovare. Zeci sau sute de mii de oameni pot afla de businessul tau, de produsele sau serviciile pe care le oferi. Pe langa site, este musai sa ai o pagina de facebook. Facebook este cea mai folosita retea de socializare, o mare parte din publicul tau tinta este deja acolo. Daca pagina este administrata corect sansele ca businessul tau sa creasca in urma expunerii pe facebook, cresc considerabil. Pe langa facebook iti poti crea cont pe twitter, google+, pinterest, instagram. Tine-ti clientii la curent cu noutatile, ofera informatii suplimentare.

Pentru a te face cunoscut si pentru a-ti promova afacerea nu ezita sa participi la conferinte, seminarii, expozitii, targuri, fie ca expozant, fie ca vizitator. Vorbeste-le oamenilor despre afacerea ta, fa parteneriate, sponsorizari, da interviuri, sau trimite comunicate de presa la ziare locale, reviste. Socializeaza si ofera informatie si ajutor. Ce oferi, se va intoarce catre tine inzecit.

Retelele de socializare sunt mod de promovare gratuit, insa daca iti doresti mai mult poti opta si pentru promovarea online platita. Google, facebook, youtube, instagram, dar si alte retele sociale iti ofera posibilitatea de a face reclama platita.

Pentru a vedea care mod de promovare functioneaza, contorizeaza rezultatele. Din cele de mai sus poate ti se poatriveste mai mult un anumit tip de promovare, asa ca in urma contorizarilor vei sti sa pui punctul pe ‘i’. Intreaba-ti clientii de unde au auzit de tine, astfel vei sti pe care reclame sa te axezi mai mult. Ofera calitate si seriozitate si vei avea clienti pe masura.