Promovare turistică a unei arii naturale protejate

Date:

Compania Doripesco îmbină în mod responsabil activitatea economică şi protejarea naturii. Turismul reprezintă în acest moment 22,73% din totalul cifrei de afaceri a societății. În următorii cinci ani, este vizată o referă la creștere a ramurii de turism a companiei cu 40% față de 2019. Ing. Dorin Crizbăşan, directorul general al SC Doripesco SA, subliniază: „Dorinţa noastră este să dezvoltăm un altfel de turism, prin promovarea naturii, deoarece Delta din Carpaţi – Doripesco reprezintă o arie naturală protejată, sit Natura 2000 şi Sit Ramsar. În cei peste 20 de ani de activitate, ne-am străduit și am reușit cu succes să îmbinăm producția de pește cu turismul de profil (pescuitul sportiv, birdwatchingul, vânătoarea și photo huntingul). Datorită începuturilor, creșterea și prelucrarea peștilor reprezintă partea sentimentală a afacerii, dar în toți acești ani am reușit să ne extindem aria de activitate a companiei spre alte activități cum ar fi turismul, îmbutelierea apei de izvor, dezvoltarea zootehniei, construcțiile și producția de betoane”.

O realizare în acest sens a anului trecut este restaurantul Corabia Doripesco (foto), cu arhitectură în formă de corabie, capacitate de 250 locuri, situat pe DN13 (E60), Km 24, în direcția Brașov – Sighișoara,  lângă primul restaurant Doripesco – Complexul Turistic Vadu Roşu. Noul restaurantul reprezintă şi o contribuţie în plan economico-social local, deoarece a creat noi locuri de muncă. Oferta de locuri de muncă pentru personal calificat este în continuare deschisă, cu posturi precum: bucătar, ajutor bucătar, ospătar.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...