Compania producătoare de autovehicule Renault dorește să urmeze planul intitulat „Drive The Future”, menit să protejeze poziția de lider în domeniul vehiculelor electrice, astfel încât să depășească pragul de 70 de miliarde de euro până în 2022.

Reprezentanții Renault au anunțat, vineri, că vor să înregistreze o creștere a vânzărilor de 44% până în 2022, lansând în următorii șase ani opt modele de vehicule sută la sută electrice și 12 modele electrificate.

Livrările Renault ar urma să ajungă la cinci milioane de vehicule, în 2022, de la 3,47 cinci milioane de unități anul trecut, în timp ce veniturile ar trebui să depășească 70 de miliarde de euro.

Conform planului „Alliance 2022” anunțat în 15 septembrie de către președintele director general al alianței Renault-Nissan-Mitsubishi, Carlos Ghosn, pe măsură ce se vor lansa pe piață noi modele ale Renault, Nissan, Mitsubishi și alte mărci, arhitecturile comune vor reprezenta 70% din vânzări în 2022 și motoarele comune vor fi instalate în 75% din vehiculele alianței.

De asemenea, până în 2022, alianța Renault-Nissan va lansa 12 noi modele de vehicule electrice.

Cu 5,27 milioane de autoturisme și utilitare vândute în prima jumătate a acestui an, alianța Renault-Nissan-Mitsubishi este, în prezent, cel mai mare producător auto din lume, devansând Volkswagen și Toyota.