Responsabilitatea companiilor, considerată esenţială în orientarea beneficiarilor

Date:

O companie responsabilă este considerată în primul rând (în proporţie de 56 %) aceea care îşi ţine promisiunile faţă de clienţi, angajaţi şi parteneri, apoi una care îşi plăteşte datoriile la timp (47 %), respectă legile (40 %), investeşte în angajaţi (35 %), oferă întotdeauna servicii şi produse de calitate (31 %), îşi respectă clienţii şi nu face promisiuni înşelătoare (28 %), îşi recunoaşte public greşelile şi le elimină (22 %), nu poluează mediul (17 %). Datele rezultă, între multe altele, din studiul „România responsabilă”, realizat de Ipsos România la solicitarea Raiffeisen Bank, în contextual noii poziţionări de brand a băncii.

Tot referitor la responsabilitatea companiilor, studiul arată că 9 din 10 respondenţi ar renunţa la produsele unei companii lipsite de responsabilitate, trei cincimi ar renunţa să mai lucreze într-o companie care dă dovadă de lipsă de responsabilitate faţă de propriii angajaţi, iar aproape jumătate ar renunţa să lucreze într-o companie care nu are un comportament responsabil faţă de clienţi sau faţă de societate.

Profesiile în care responsabilitatea este considerată a fi cea mai importantă sunt medic şi asistent medical (89 %), judecător, procurer, magistrate (87 %), professor (85 %); ponderea cea mai scăzută a responsabilităţii este apreciată a fi la actori, pictori, ilustratori, sculptori (39 %).

Responsabilitatea constituie tema campaniei lansate de Raiffeisen Bank, cu sloganul „E timpul să punem responsabilitatea în lumină”. Directorul executiv Steven van Groningen apreciază că „responsabilitatea a fost mereu una dintre valorile fundamentale ale Raiffeisen Bank”, iar preocupările în această direcţie se extend acum în direcţia unei contribuţii la dezvoltarea responsabilităţii în societate.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Reveal Marketing Research: 7 din 10 români intenționează să arunce mai puțină mâncare la gunoi

Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research...

Restructurarea datoriilor cu întârzieri la plată mai mari de 90 de zile

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar...

Ultima șansă de recuperare a daunelor din cartelul camioanelor  

Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) semnalează...

Start-up-ul Leanpay, 100 de comercianți parteneri în România

Start-up-ul Leanpay, cunoscut ca „unul din cei mai importanți...