Romexpo, record de evenimente în 2018

Date:

Romexpo, cel mai mare organizator de târguri și expoziții de la noi, anunţă „reunirea unui număr record de evenimente din domenii de interes pentru specialiști și publicul larg”, oferind mai multe informaţii de bilanţ din care reţinem: 143 de târguri, expoziții, festivaluri și alte tipuri de manifestări (sportive, de business, culturale, religioase); 34 de târguri/expoziții organizate de Romexpo (peste 3.500 companii din 45 de țări, pe o suprafață expozițională de 143.000 mp, peste 142.000 de vizitatori); 29 de târguri/expoziții organizate de terți și găzduite de Romexpo; 9 târguri/expoziții organizate de Romexpo în parteneriat cu terți; 71 de evenimente organizate de terți și găzduite de Centrul Expozițional Romexpo; târgurile și expozițiile tradiționale Indagra, BIFE-SIM, Târgul de Turism al României; evenimente organizate de parteneri, precum Internet & Mobile World, Târgul Ghidul Miresei, Târgul Internațional de vinuri Good Wine, East European Comic-Con; concertele The Scorpions, Bucharest Street Food Carnival, Nightwish etc. Este de subliniat că „vedeta programului expozițional al anului 2018 a fost Salonul Internațional de Automobile București (SIAB), organizat de ROMEXPO, în colaborare cu Camera de Comerț și Industrie a României și împreună cu Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA). La 11 ani distanță de la ultima ediție SIAB, organizată în 2007, evenimentul emblemă al industriei auto din România a întâmpinat vizitatorii în anul 2018 cu 20 dintre cele mai cunoscute mărci, cu peste 150 de modele de automobile și vehicule pe două sau trei roți, 3 premiere europene, 16 premiere naționale și 3 automobile concept sau prototip”.

Majoritatea evenimentelor s-au desfășurat în Pavilioanele B1 și B2 (foto), cele mai moderne spații de expoziție la nivel național, cu o suprafața totală utilă de 27.270 mp, cu facilităţi şi servicii noi.

Romexpo a primit în 2018 Premiul de Excelență la Topul Național al Firmelor. Mihai Costriș, directorul general al Romexpo, subliniază: „Această apreciere a performanțelor ne determină să devenim și mai buni, astfel încât clienții noștri să primescă servicii de înaltă calitate, aliniate la standardele pieței conturate de marii organizatori de evenimente din Europa și din lume. Ne bucurăm să constatăm că și în 2018 ROMEXPO a fost cel mai cunoscut și căutat loc de întâlnire dintre companii și publicul lor. În fiecare an, prin implicare și profesionalism, Centrul Expozițional reușește să fie un punct de deschidere a pieței românești către exterior și să ofere un schimb de experiență benefic pentru economia românească. Ne propunem ca și în 2019 să ne păstrăm poziția de lider pe piața din România”.

Dintre noutăţile promise de Romexpo pentru anul viitor se remarcă: redefinirea conceptului târgurilor de construcții și home & deco prin reunirea târgurilor de referinţă în domeniu Construct Expo și Ambient Expo într-o singură manifestare: Construct-Ambient ExpoXPO – Târgul internațional de tehnologii, echipamente, utilaje și materiale pentru construcții, amenajări interioare și exterioare, decorațiuni și piscine (14-17 martie 2019, Pavilionul B2); Somn Expo – Expoziție de produse și servicii care asigură un somn liniștit, „cea mai relaxantă expoziție din România” (11-13 aprilie 2019, pavilionul B1); Bucharest DigIT Expo, pentru specialiști „care înțeleg provocările și oportunitățile digitalizării și inovației tehnologice” (12-15 iunie 2019).

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Protejarea expresiei creativității: o incursiune în sfera proprietății intelectuale aplicate cinematografiei

de Bianca Chera, senior associate , Marius Gheldiu, associate–...

Eurobarometru: Situația geopolitică face ca votul la alegerile europene să fie și mai important

Peste opt din zece europeni (81%) consideră că votul...

Crește contrabanda cu țigarete

Piața neagră a țigaretelor crește în martie 2024 până...