Comercianţii online se aşteaptă la vânzări record în cadrul evenimentului destinat cumpărăturilor, cunoscut sub numele de Black Friday, mai mari cu 50% faţă de anul anterior, la aproape toate categoriile de produse.
De asemenea, vânzările ar putea depăși pragul de 920 mil. lei (200 mil. euro) doar în ziua de vineri.
“Sărbatoarea cumpărăturilor” este cunoscută, conform unei cercetări de piaţă realizate de compania Kantar Millward Brown România, de 79% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, iar peste 45% doresc să achiziţioneze ceva în cadrul Black Friday.
Doar cel mai mare magazin online local mizează pe vânzări de 350 mil. lei pe durata zilei de vineri.
„Ne aşteptăm la comenzi de 350 mil. lei. Anul trecut am avut comenzi de 300 mil. lei. Ne-am aşteptat la mai puţin şi am fost surprinşi de amploarea evenimentului. Ne aşteptăm la 1,3 milioane de produse vândute“, a declarat Iulian Stanciu, CEO al grupului eMAG, care administrează cel mai mare magazin online local.
Evenimentul Black Friday (Vinerea Neagră) a debutat pe plan local începând cu anul 2011, când au intrat şi unii dintre cei mai mari jucători din economie (Carrefour, Orange, Vodafone, Telekom, Digi), scrie Ziarul Financiar.