Signal Iduna România, creștere cu 44% a cifrei de afaceri în prima jumătate a anului

Date:

Compania de asigurări Signal Iduna România – lider în asigurări de sănătate aferente activității de asigurări de viață – anunță că „a încheiat primele șase luni ale anului 2020 cu o cifră de afaceri de peste 57,4 milioane de lei, ceea ce reprezintă o creștere cu 44% față de aceeași perioadă a anului trecut. Numărul de asigurați raportat la finalul primelor șase luni din 2020 se ridică la peste 180.000 de persoane, în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut cu 64%, dintre care 88% sunt contracte corporate, restul fiind asignate segmentului de retail. Rezultatele realizate în prima jumătate a acestui an se bazează și pe parteneriatele solide cu brokerii, o relație care aduce plus-valoare business-ului”.

Tiberiu Maier (foto), CEO al Signal Iduna România, subliniază: „Cu siguranță contextul actual a modificat profilul clientului de asigurări, deoarece apariția unei situații neprevăzute și conștientizarea acestui fapt este acum o realitate pentru mulți dintre noi. Observăm o creștere a nivelului de interes din partea clienților noi, dar și o dorință din partea celor existenți de a solicita dezvoltarea pachetelor adăugând beneficii suplimentare, mai ales pe zona de asigurări corporate. Am înțeles, astfel, că așteptările clienților de la o asigurare de sănătate păstrează în continuare un trend ascendent pe zona de servicii. De aceea, am pus accentul pe dezvoltarea soluțiilor digitale de accesare a produselor noastre, continuând să oferim o experiență 100% digitală. Aproape o treime din asigurații Signal Iduna folosesc în prezent serviciile noastre prin intermediul aplicației de mobil Signal Care Assistant, iar numărul este în creștere”.

Signal Iduna accentuează că în contextul actual, „încă de la începutul lunii aprilie, asigurații au avut posibilitatea de a beneficia de consultații de telemedicină. În plus, gradul ridicat de digitalizare pentru majoritatea proceselor a permis angajaților să se adapteze rapid la situația de lucru de acasă pentru continuarea desfășurării activităților. În ceea ce privește operațiunile adresate clienților, a fost simplificat procesul de rambursare pentru asigurați, fiind necesar un număr mai redus de documente, iar actele corespunzătoare contractelor de asigurare au fost distribuite integral în format electronic. Serviciul de consiliere medicală la distanță, aplicația de mobil Signal Care Assistant și serviciul de Call Center au asigurat un flux neîntrerupt pentru recepționarea și răspunsul la solicitările clienților”.

Produselele Signal Iduna includ: asigurări de sănătate private pentru familie și pentru companii, asigurări de viață, asigurări de accident. Signal Iduna oferă soluții de reasigurare, analiză și servicii de consultanță în ceea ce privește subscrierea riscului pentru gestionarea optimă a asigurărilor de sănătate. Expertiza Signal Iduna este susținută de acoperire la nivel național și de o experiență 100% digitală pentru clienți. În plan european, este prezentă în Germania, Polonia, Ungaria, Elveția și România.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Relația românilor cu băncile în ultimii opt ani 

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar...

Mihai Daraban: C.E. trebuie să se implice în uniformizarea modului de funcționare a camerelor de comerț europene

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României (CCIR),...

Misiune economică România-Spania la Barcelona și în Insulele Baleare

Platforma Repatriot, care conectează românii din afara granițelor cu...

Concurs european de educație financiară organizat de Asociația Română a Băncilor

  Asociația Română a Băncilor, în parteneriat cu Banca Naţională...