Studiu privind facilitățile de parcare la centre comerciale

Date:

Compania Reveal Marketing Research, specializată în cercetare de piață, strategie și consultanță în crearea mărcii și abordarea clienților, împreună cu compania românească Tritech Group de sisteme automate de parcare cu plată și bariere automate, a realizat un studiu asupra „comportamentul subiecților din mediul urban privind nevoile lor referitoare la facilitățile de parcare oferite de centrele comerciale și vizitele lor în diferite locații de cumpărare precum mall-uri sau centre comerciale”.

Au participat 817 respondenți (310 femei, 506 bărbați), utilizatori de maşină cel puțin de 2-3 ori pe lună, în orașe cu peste 100.000 de locuitori. Din rezultatele sondajului, oferite de Reveal Marketing Research, reținem: 46% vizitează centre comerciale de 2-3 ori pe săptămână, 13%, aproape zilnic; criteriile de alegere a unui centru comercial sunt diversitatea magazinelor (82%), familiaritatea, experiență anterioară plăcută (81%), experiența completă, spații de agrement, food court, loc de joacă, parcare amenajată etc. (76%); calitatea centrului commercial de a avea o parcare modernă, amenajatăeste indicată ca importantă și foarte importantă în proporție de 84% de către cei mai tineri clienți – mileniali; 1 din 3 respondenți preferă parcările amenajate, cu plată, din centrele comerciale, ca să evite dificultatea găsirii unui loc liber pe stradă (77%), distanța mare de la mașină la locul în care trebuie să ajungă (49%);47% dintre subiecți consideră că mașina parcată în locuri neamenajate nu este în siguranță; 26% își fac probleme că ar bloca un loc al altcuiva.

Facilitățile cerute unei parcări amenajate sunt protecția autoturismului (89%), numărul locurilor de parcare, găsirea rapidă a unui loc de parcare și a automatelor (87%), modalitățile multiple de plată (84%); posibilitatea folosirii celor mai noi tehnologii este un criteriu important pentru personae sub 30 de ani (66%, față de 58%, ponderea la nivelul întregii populații).

Abonament de parcare ar fi preferat de 4 din 10 respondenți dacă ar locui sau ar lucra în apropierea unui centru comercial, la un preț între 75 și 150 de lei/lună.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...