Transformarea digitală crește cu 30% succesul unei campanii promoționale

Date:

Agenția de comunicare interactivă Interactions oferă detalii privind posibilitățile de adaptare a campaniilor de marketing la contextul actual:

„Transformarea digitală a operațiunilor unei campanii de marketing crește cu circa 30% rata de succes a unei campanii promoționale, în condițiile eficientizării gradului de utilizare a echipei, cu peste 80%. În loc de a construi un website promoțional de la zero, implicând echipe de programatori și bugete considerabile, o campanie poate fi realizată cu costuri mai mici de până la zece ori, dacă se apelează la o aplicație de tip SaaS (Software as a Service), care preia responsabilitățile de programare și reduce timpul de dezvoltare cu 64%. 
Transformarea digitală foloseşte instrumente care generează automat și personalizat un produs final fără resurse şi investiții semnificative. Un astfel de instrument poate diminua gradul de implicare a programatorului chiar şi cu 100%, iar un om de marketing poate opera campania rapid, recuperând mai mult de jumătate din timpul dedicat metodei clasice. Rapiditatea implementării este beneficiul major al aplicaţiilor SaaS, dar transformarea digitală mai are şi alte avantaje. După finalizarea materialelor de conţinut, configurarea unei astfel de campanii se poate face rapid, între două şi opt ore, iar rata sa de succes crește cu 30%. În plus, aplicaţiile de automatizare pot stimula creșterea productivității cu 83%, pentru că echipa nu mai e nevoită să realizeze sarcini repetitive, ci se poate concentra pe latura creativă a proiectului. În majoritatea cazurilor, rata de eroare a acestor aplicaţii se apropie de zero, datorită multiplelor testări şi implementări.

În ciuda beneficiilor remarcabile, România se află la finalul clasamentului de transformare digitală, pe ultimul loc fiind Bulgaria. În Europa, se observă o deschidere mult mai mare pentru integrarea noilor tehnologii în ţări precum Finlanda, Belgia şi Olanda, aflate pe primele locuri în topul inclus în raportul din 2020 despre Indicele economiei și societății digitale (DESI), publicat de Comisia Europeană.
În susţinerea acestei transformării digitale, NTERACTIONS şi-a cumulat toate cunoştinţele celor 11 ani de activitate într-un produs care eficientizează procesul de construire a unui website de promoţie: Promotiful. «Omul de marketing nu trebuie să reinventeze roata, ci doar s-o adapteze timpurilor în care trăieşte. Iar instrumentele cu care poate face acest lucru sunt astăzi la un click distanţă. Poţi căuta în piaţă tehnologia digitală care ar putea să te ajute să-ţi atingi obiectivele de marketing. De exemplu, în momentul în care te gândeşti să organizezi o campanie promoţională, până acum tendinţa ar fi fost o investiţie de aproximativ 10.000 euro, într-un website care să susţină o mecanică promoţională. Alternativa eficientă într-un context digitalizat este alegerea unui instrument specializat, care creează o pagină promoţională într-un mod automatizat, în sistem SaaS, cu doar 10% din bugetul iniţial», spune Cătălin Răescu, Project Manager PROMOTIFUL.

În prezent, Promotiful a adunat peste 250 de campanii – website-uri realizate prin această aplicaţie – şi s-a extins în patru ţări: are 34 de clienţi în România, 7 în Bulgaria, 2 în Portugalia şi unul în Franţa. Implementarea Promotiful necesită o investiţie de minimum 1.000 euro, care poate scădea gradual, în cazul unor campanii multiple într-o perioadă de timp prestabilită. Amortizarea investiţiei poate fi realizată chiar şi într-o lună de zile, prin creşterea de vânzări generată de promoţie.

În viitor, INTERACTIONS şi-a propus să-şi extindă segmentul de piaţă care ar putea folosi Promotiful şi să contribuie activ la transformarea digitală a businessurilor româneşti şi europene. Misiunea agenţiei este ca cel puţin 10% dintre paginile promoţionale din România să fie construite cu Promotiful, până la finalul anului 2022”.

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS, creată în 2009, este definită ca „parte a Grupul Mediapost care a avut o cifră de afaceri de peste 121 de milioane de lei în 2019, cu o creştere de 16 milioane față de 2018. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, administrare și dezvoltări tehnice: două treimi business autohton și o treime business extern, ce însumează peste 300 de campanii. Alături de Promotiful, catalogul de servicii INTERACTIONS include Eventiful şi Datamart. În portofoliul de clienți INTERACTIONS, de-a lungul timpului, s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, Free Now sau Queisser Pharma. Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Implicațiile legislației REIT în contextul pieței imobiliare din România

| de Laurențiu Stan, consultant financiar (foto)

Atenție la valoarea în vamă – noi ghiduri de simplificare emise de Comisia Europeană vin în sprijinul importatorilor

de Mihai Petre, Director, Global Trade, EY RomâniaCosmin Dincă,...

PwC Internal Audit Study: Îngrijorați  de riscurile tot mai mari, managerii vor ca auditul să acționeze mai rapid și din proprie inițiativă 

de Mircea Bozga, Partener PwC România Managementul companiilor își dorește...