V. Hancaș, Kaufland România: 66 de bani din fiecare leu achitat la casa de marcat merge în buzunarul unui partener român

Date:

Ponderea produselor autohtone în rețeaua Kaufland România este de 70%, iar 66 de bani din fiecare leu achitat la casa de marcat merge în buzunarul unui partener român, a declarat la BucharestFoodSummit Valer Hancaș, Corporate Affairs&Communication Director – Kaufland Romania & Moldova.

Retailerul lucrează cu câteva mii de producători locali, constituind o rampă de lansare pentru mulți dintre ei nu doar pentru piața internă, cât și la extern. În  magazinele Kaufland Germania pot fi găsite pe rafturi circa 50 de branduri românești, iar în cele din Bulgaria 30 branduri românești. Un producător de paste gluten free din Satu Mare își vinde marfa în toate cele 8 țări unde Kaufland este prezent și sunt doar câteva exemple.

„66 de bani din fiecare leu achitat la casa de marcat la Kaufland merge în buzunarul unui partener român. Valoarea acestor 66 de bani de la fiecare, vizavi de ponderea cifrei de afaceri pe care o avem, este de 1,8 miliarde de euro, care în 2019 s-au dus de la Kaufland România pentru plata facturilor partenerilor români”, a declarat Valer Hancaș.

Kaufland România, liderul pieței de retail alimentar, a raportat pentru anul 2019 o cifră de afaceri de aproape 11,8 miliarde lei, mai mare cu 9% față de anul anterior și un profit net de 847,66 milioane lei, cu 7,5%, mai ridicat. În ultimii ani, în România a fost înregistrat un profit mediu de circa 6% din cifra de afaceri, comparativ cu  cca 3,2% la nivel internațional, a mai precizat Hancaș.

Valer Hancaș: Ponderea produselor autohtone în rețeaua Kaufland România este de 70%

BucharestFoodSummit.ro, Ediția a III-a: 21 septembrie – 19 noiembrie 2020, conferința: „Modernizarea continuă a rețelelor de retail în România și Europa de Sud-Est. Efort, succes, asociere și parteneriat între producători și rețele de desfacere. Comerțul, veriga fundamentală pentru accelerarea integrării producției naționale alimentare și de băuturi.”

Conferința a fost moderată de Gabriel Biriș, Partener Fondator, Casa de Avocatură Biriș-Goran, iar co-moderator a fost Bogdan Popovici, BucharestFoodSummit. La eveniment a participat și Adrian Oros, Ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, care a adus vești proaspete de la Bruxelles privind modul în care ar putea să arate viitoarea Politica Agricolă Comună, răspunzând astfel întrebărilor adresate de fermierii prezenți la USAMV, alături de Sorin Mihai Cîmpeanu, Rector, USAMV Bucuresti, Paul Anghel, Director general – ANPC, Mario Crețu, Corporate Affairs Manager – Carrefour România, Mihai Toader, Coordonator Achiziții Produse – Grup Auchan, Alexandru Baciu, Antreprenor  – Ferma Baciu, Nicușor Șerban, Președinte Clubul Fermierilor Români.

BucharestFoodSummit.ro este organizat în parteneriat cu #RomâniaFuncționează, FoodBiz, CEC Bank, Casa de Avocatură Biriș-Goran, Domeniile Urlați, ASAS, ASPES, FIHR, ICDP – Mărăcineni, HORA, Agrostandard și Academia de Studii Economice București.

Sponsorii evenimentului: Sponsor Gold – Computerland România, Exclusive Pure Water Partner –  Aqua Carpatica, Wine Partner – Domeniile Sâmburești.

Partenerii media: FoodBiz, #RomâniaFuncționează, Agrostandard, Lumea Banilor, EVZ, TVRi și Economistul

Seria de conferințe BucharestFoodSummit este în plină desfășurare.

Urmăriți îndeaproape TVR și TVR Internațional, Romania Actualități, Evenimentul Zilei, FoodBiz, Agro Standard, Lumea Banilor, Antena 3, Economistul, #RomaniaFuncționează, Agro TV și alte canale media, pentru următoarele sesiuni de conferințe BucharestFoodSummit.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Program pentru susținerea afacerilor axate pe cafenele

Compania Artisan Coffee Gear anunță lansarea în 2024 a...

Acord de mediu pentru construairea unui parc de generatoare eoliene în județul Vaslui

Agenția Națională pentru Protecția Mediului (ANPM) anunță că „proiectul...

Acces gratuit la cursuri în limba engleză acreditate Cambridge

Investiție privată în educație, liceul internațional online Spark Generation,...

O nouă ediție a proiectului Women in axScience, Technology, Engineering, Mathematics, Manufacture and Design

Organizația Junior Achievement (JA) România, în parteneriat cu compania...