WOPA și Lidl au reinventat fotbalul (și voleiul)!

Date:

Pe principiul “ai, n-ai mingea, tragi la poartă!”, Supercupa Lidl powered by WOPA a devenit prima competiție offline-online din România. Contextul este cel știut de toată lumea. Am fost și suntem în vremea pandemiei, dar viața trebuie să meargă mai departe.

Povestea pe scurt este următoarea: din 2017, angajații Lidl au propriile competiții sportive. Stilul de viață sănătos este o prioritate la nivelul companiei, iar numărul de participanți a crescut de la un an la altul. Dar ce se întâmplă atunci când peste tine vine virusul cu numărul 19 pe tricou și toate activitățile care implică prezența mai multor persoane sunt suspendate? Aici s-au activat echipele de la WOPA și Lidl.

Bucuria sportului transferată în lumea digitală

Nu, n-a fost deloc ușor să aduci bucuria unui campionat obișnuit în digital. Totuși entuziasmul, competitivitatea, motivația de a face mișcare, precum și satisfacția victoriei au fost păstrate. WOPA și angajații Lidl și-au suflecat mânecile, s-au echipat, au făcut încălzirea și s-au pus pe treabă (cu respectarea măsurilor de distanțare socială, bineînțeles). Timp de patru luni, campionii din offline s-au mutat în online și au luat parte la SuperCupa Digitală Lidl, care s-a desfășurat prin intermediul aplicației We are Lidl. We are Lidl este o aplicație mobilă dedicată exclusiv echipei Lidl din România, prin intermediul căreia toți angajații au acces la informații despre companie în timp real. Aplicația dă ocazia angajaților să publice propriile postări, să interacționeze cu alți colegi mult mai ușor și să se bucure de conținut creat special pentru ei.

Campaniile de teasing și reveal au fost foarte convingătoare si au dus la înscrierea unui număr impresionant de participanți. S-a pus accent pe emoțiile provocate de competiție, pe dorul de a face sport, iar la startul SuperCupei Digitale Lidl au fost prezente nu mai puțin de 18 echipe de fotbal, 14 echipe de volei și câteva sute de suporteri zgomotoși.

Cum a arătat SuperCupa Digitală Lidl?

Orice competiție serioasă are nevoie de participanți și, bineînțeles, de un regulament pe măsură. În prima fază, angajații și-au făcut echipe de câte 6 persoane și și-au ales căpitanul. Apoi, am dat drumul la joc: în fiecare săptămână s-a lansat câte o provocare. Toată lumea s-a filmat în timpul probelor practice, de tipul “dublelor” cu sulul de hârtie igienică, schemelor à la Ronaldinho, paselor la perete. Au existat și o serie de probe populare, bazate pe like-urile strânse de fiecare echipă de la suporterii ei.

Galeriile nu s-au oprit aici –  au inventat cântece de încurajare pentru echipele preferate. De asemenea, fanii s-au vopsit pe față și au făcut coregrafii. Toate clipurile video au fost postate pe platforma We are Lidl. Scorul final per echipă s-a calculat în baza unui algoritm – totalul punctelor de la probele practice a reprezentat 80%, iar like-urile adunate la probele populare, restul de 20%.

Campionii, campioniii…

Toată lumea a avut câte ceva de câștigat. În afara experienței de neuitat și a emoțiilor trăite la cote maxime, pe întreg parcursul competiției s-au oferit sute de premii. De la tricouri, poze-magnet, mingi de fotbal și volei, genți de sport pana la boxe portabile, căști și aparate foto instant. Premiile pentru echipele din fazele finale au constat în smartwatch-uri, biciclete și vouchere valorice pentru echipament sportiv.

SuperCupa Digitală Lidl a demonstrat că sportul poate fi practicat chiar și în cele mai grele condiții. Dovada o reprezintă cifrele din aplicația We are Lidl: peste 250 de materiale video încărcate de participanți, peste 500 de minute de filmare și, nu în ultimul rând, peste 17.000 de like-uri. #NoBullshitSport

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Sectorul turistic se așteaptă la un 2024 puternic 

Turismul internațional este așteptat să recupereze în 2024 pe...

HIDROELECTRICA: Barajului Izvorul Muntelui – în perfectă siguranță după seism

În data de 28 martie 2024, în regiunea Moldova,...

Prevenirea fraudei: investiție-cheie pentru succesul businessului

de Denisa Simion (foto), Manager, Consultanță Financiară, Servicii Corporate...

OMNIASIG a plătit daune în baza polițelor de sănătate aproximativ  47 milioane de lei în 2023

OMNIASIG Vienna Insurance Group a plătit pentru cele aproximativ...