Aplicație pentru devize, lucrări și piese de service auto

Date:

Compania integral românească de tehnologie și digitalizare „Code932”, concentrată pe eficientizarea activității companiilor, a dezvoltat în contextul stării de urgență o soluție pentru reparația mașinii în service fără prezența proprietarului. Aplicația astfel creată realizează comunicarea video dintre service și client, după preluarea automobilului cu platforma de către service de la client. Operatorul din service îi trimite clientului un link cu constatarea video, în care sunt incluse recomandările de piese și operațiuni. Clientul acceptă sau refuză cu doar câteva click-uri. Comanda ajunge la service și mașina poate intra în reparații. Pentru a face constatarea video, nu este necesară instalarea de aplicații, echipamente speciale sau cunoștințe tehnice. Oricine are un smartphone și știe să navigheze în aplicațiile de social media poate face constatarea și comanda către service. Constatarea video poate fi folosită fără costuri de instalare și abonamente lunare. Orice persoană poate beneficia de acest serviciu,prin intermediul unui smartphone conectat la internet. Toate detaliile sunt disponibile pe ConstatareVideo.ro. Serviciul este oferit gratuit tuturor service-urilor din România pe durata perioadei stării de urgență. Termenul de livrare a mașinii se scurtează. Istoricul lucrărilor este salvat și astfel se oferă o imagine mai clară service-urilor și clienților asupra colaborării și mentenanței vehiculului.

Andrei Dănilă, CEO al companiei Code932: „Ideea constatării video ne-a venit din experiențele personale legate de mașini,când trebuia să mergem în service pentru a fi de acord cu anumite operațiuni sau încercam să comunicăm prin mesaje, pe care ne era dificil ulterior să le mai identificăm pentru a vedea ce am confirmat și ce nu”.

Marius Diaconu, administrator al service-ului Madras: „Lucrările devin mult mai cursive când avem rapid acceptul clientului și comanda lui fermă. Oamenii noștri se pot ocupa cap coadă de un vehicul, astfel crescând și calitatea lucrărilor”.

Ovidiu Roșu, manager al service-ului MAN: „Unele reparații depind de anumite echipamente. Dacă ai o mașină desfăcută pe un elevator și descoperi un defect care nu era vizibil inițial, este foarte important să ai o decizie cât mai rapidă pentru a nu ține blocat acel loc și oamenii care se ocupă”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...