Bergenbier SA, acțiuni pentru păduri și mediu

Date:

Compania Bergenbier SA, parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a participat și în acest an la inițiativa globală „Our Imprint Month”. Pe 24 septembrie, sub genericul „Toamna se numără prietenii”, echipe de voluntari Bergenbier SA au desfășurat acțiuni de ecologizare și curățenie în zona Moara Vlăsiei și în jurul fabricii de la Ploiești: au strâns pentru reciclare gunoaie, deșeuri, plastic și alte materiale ce nu sunt biodegradabile.

Alexandra Barroso, Legal & Corporate Affairs Director, Bergenbier SA: „Știm cu toții că pădurile și spațiile verzi din România sunt, din păcate, pline de tone deșeuri și gunoaie. Însă putem contribui la o schimbare în bine! În fiecare an, dorim să contribuim la efortul care trebuie realizat pentru a avea un aer mai curat și un viitor sustenabil. Ultimul raport de sustenabilitate publicat recent arată, de altfel, progresele obținute în realizarea obiectivelor noastre globale Our Beer Imprint 2025”.

Bergenbier SA subliniază că „după ce în 2020 a organizat a treia etapă a proiectului Te răcorești și reîmpădurești!, unul dintre cele mai ample proiecte de reîmpădurire organizat de către un berar, Bergenbier SA a asigurat în acest an mentenanța celor 150.000 de puieți de brad. Cu ajutorul partenerilor și al Ocoalelor Silvice s-a asigurat îngrijirea tuturor copacilor plantați pe cei 370.000 de m2 împăduriți începând din 2018 în județele Alba, Maramureș, Hunedoara, Prahova, Cluj.

Compania Bergenbier SA este dedicată obiectivelor Our Beer Imprint 2025 de a contribui la protecția oamenilor, a mediului înconjurător și a comunităților: din noiembrie 2019,  Bergenbier SA nu a mai trimis la groapa de gunoi niciun fel de deșeu menajer și a continuat proiectele începute pentru protejarea resurselor și dezvoltarea unui viitor sustenabil. De asemenea, în anul 2020, compania a reușit să reducă cu mai mult de 10%, față de țintele asumate, consumul de apă în fabrica de la Ploiești și cu peste 5% consumul de energie, ceea ce a dus la o reducere cu 5% a emisiilor de carbon în 2020, comparativ cu 2019”.

Compania Bergenbier SA este parte a grupului Molson Coors Beverage Company și a fost fondată în 1994, „iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier SA este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională.  Prin fiecare lucru pe care îl facem, încântăm băutorii de bere din România. De aceea, Bergenbier SA acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Fiecare bere produsă lasă o urmă, iar aceasta ajută compania să creeze un viitor sustenabil. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu– compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum, berea albă germană nefiltrată Frazinskaner și Fresh, cel mai nou mix de bere cu suc de fructe”.

Molson Coors reste recunoscut că „de peste două secole, fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților noștri, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele noastre de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitați molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors”.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Economia informală în România: context, cauze și efecte

de Prof. univ. dr. Cristian PĂUN,Academia de Studii Economice...

ASIGURĂRI. POLITICI PREZENTE ȘI VIITOARE

În cadrul conferinței „Asigurări. Politici prezente și viitoare” organizată...