Eurolife ERB Asigurări devine Eurolife FFH

Date:

Compania Eurolife ERB Asigurări, cu o prezență de 12 ani pe piața locală, își anunță apartenența la holdingul financiar internațional Fairfax Holding Limited și trecerea într-o nouă etapă de dezvoltare, devenind Eurolife FFH. Eurolife ERB Asigurări de Viață devine Eurolife FFH Asigurări de Viață, Eurolife ERB Asigurări Generale devine Eurolife FFH Asigurări Generale.

Anita Nițulescu (foto), CEO Eurolife FFH, subliniază: „Este un moment important în viața companiei Eurolife și o continuare firească a evoluției noastre de până acum. Această schimbare susține angajamentul nostru de a gândi și a acționa diferit în piața de asigurări. Eurolife FFH își sustine clienții, îi înțelege și dezvoltă soluții noi, inovative, adaptate ritmului de viață al acestora. Credem în asigurări diferite, în asigurări ușor de înțeles, dar și de accesat, aflate la doar un click distanță, și vom continua să investim astfel încât să oferim clientului final o experiență relevantă atât în mediul offline, cât mai ales în online. Ne urmărim strategia de business sub un nume nou, îmbinând cu succes valorile pe care am clădit până aici: creativitatea, perseverența, integritatea, simplitatea și inovația. Facem un pas înainte și pornim într-o nouă călătorie alături de toți clienții și partenerii noștri care ne-au investit cu încrederea lor”. 

Alexander Sarrigeorgiou, CEO Eurolife FFH Insurance Group:Acest moment reprezintă începutul unei noi ere pentru Eurolife. Facem astfel un pas important și îndrăzneț către viitorul EUROLIFE FFH. Începând de astăzi, avem un nou nume care reflectă promisiunea noastră de a fi aproape de oameni, oferindu-le produse de asigurare și servicii care să îi ajute să viseze la un viitor mai bun. Odată cu schimbarea numelui și a logo-ului, obiectivul EUROLIFE FFH este continuarea expansiunii pe piața din România și întărirea prezenței în industria locală de asigurări. Astăzi mergem mai departe, susținuți de loialitatea tuturor celor care ne-au acordat încrederea lor”.

Eurolife FFH accentuează că „adoptă astfel o filosofie de business diferită născută din viziunea de a reinventa asigurările prin îmbinarea a două elemente esențiale: simplitate (asigurări ușor de înțeles, accesate rapid, online, de oriunde ești și oricând ai nevoie) și inovație (asigurări care evoluează odată cu clienții săi). Sloganul «Visează. Evoluează. Asigură» sintetizează misiunea Eurolife FFH: asigurări care să inspire, să susțină și să încurajeze planurile de viitor, să ofere garanția unui parteneriat de încredere. Asigurări care să lase loc pentru a trăi la maximum momentele simple și extraordinare din viața fiecăruia dintre noi. Noua poziționare este sumarizată aici https://bit.ly/2z1M0Bu. Eurolife FFH dispune de un portofoliu extins de produse dedicate atât clienților persoane fizice, cât și juridice, portofoliu susținut de canale diversificate de vânzare: bancassurance, parteneri, brokeri și online”. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...